turtwig

Alla inlägg den 10 maj 2011

Såhär ser jag ut just nu.. tokig! 
 
dethär med att jag är osminkad hela tiden, det får ni vänja er vid för orkar inte sminka mig som sagt haha,  

  



Puss på er, ses imorn!


psst.. nu kan ni fråga oss saker i "fråga oss rutan" igen, så fråga på! 

hejsan! Förlåt för mitt dåliga bloggande..igår solade jag och rebecka tsm direkt efter skolan så hade ingen lust att sätta mig vid datorn då. Sen åkte vi till träningen som slutade runt 8 , och då kollade jag på total blackout med Louise!

Idag
 direkt efter skolan gjorde jag lite smoothie och åkte direkt till gittan och städade. Sen träning som återigen va slut 8. Ni förstår jag ska tävla SM på fredag-lördag-söndag så då har vi träning varje dag nu!

min nuvarande profilbild på fb.. jag & rebecka
 
måste verkligen göra klart engelskan nu sen är det desperate housewifes så vi hörs i morgon.
Puss! 
A
 

Efter mitt senaste inlägg så gick jag upp och bytte om till shorts och bikiniöverdel sen gick jag ut och la mig i en solstol vid solväggen, aa jag hann la ligga där ca 15 min sen så gick solen i moln.. faaaan..
Aja, jag gick in och åt mat med Beatrice och Malin ist, det var gott gotti gott gott,


Nu ska jag typ.. gå på toa (om ni vill veta det) sen så ska jag typ.. kolla tvn ... ellerjag har spanska läxa tills på torsdag..  tusan..

Shit.. medans jag skrev detta så kände jag att det började kila på mitt ben..  tänkte att det säkert bara var ett hårstrå.. men jag kollade och där va en ful och äcklig festing... AAAH jag skrek som fan och sprang ut till köket.. .JAG HATAR FESTINGAR.. fifen!

Helt osminkad som a ofta nu förtiden, orka inte sminka mig längre haha
 
 


När jag kom hem från skolan så åt jag en macka sen så gick jag ut och gick med hunden tsm med mammas jobba kompis faktiskt haha, hon är jätte snäll!
Hon har också hund alltså haha,
Så jag kom hem för en typ 30 min sen kanske, har inte gjort så mycket mer!
Jonas undrade om vi skulle hitta på något men får se om det blir så för jag har en skit stort spanska läxa tills på torsdag osv, aja får se hur det blir med det!


Denna bild var ifrån när jag blev jagad av en papparatzi (malin) efter ca 10 min

E  

Ovido - Quiz & Flashcards