turtwig

Alla inlägg den 19 maj 2011

Det har varit en skit bra dag!
efter mitt senaste inlägg(alltså videoinlägget http://www.youtube.com/user/97AMANDA977?feature=mhee
Så åt vi gott sen så kom mormor och emil hit, då åt vi tårta som va jätte god och firade mig, igen haha!
Visar allt som jag fått, imorn när jag kommer hem ifrån skolan!

Så länge så tänkte jag beskriva denna dagen med en sång från min idol!
 



puss puss puss puss och tack för alla gratulatrioner!

KLICKA HÄR!!

är snäll och bjuder på en bild från när jag var typ 5 år haha
   

ps. tack amanda för ditt fina inlägg, du är den bästa vännen man kan ha!
Älskaaar dej!  
E

brukar alltid ha i mina glitterstenar i öronen men nu har jag bytt , vad tycker ni? 

pärlorna ser ut att ha olika färger men alla är vita
   
puss

kom hem från skolan för en liten stund nu.. Ska till mammas jobb först,en liten sväng på stan och sen till våra kompisar företag "fortis" för att jobba lite där så att jag får pengar , ehhe.. Tidsinställer lite annars hörs vi sen!

grattis till ella carlsson världens bästa vän 13

år! 

   

ingen dig ingen mig,du gör mig hel
jag älskar dig så mycket

puss

Ovido - Quiz & Flashcards