turtwig

Alla inlägg den 8 maj 2011

Jag ska gå och lägga mig om ca 40 min för skola imorn så ska upp hlav 7, 
Hinner därför inte ladda upp alla bilderna men ni kan få 1 bild från idag,

INGET SMINK
 


Jag solade tills klockan var 12 sen så åkte jag och tilda iväg till hjerbergs för att köpa gifflar och ballerinakex, sen åkte vi hem till mig och fixa saft och sånt sen så åkte vi förbi valle eller a pappa skjutsade oss dit och sen till skogshyddan, där satt vi tre och fikade i solen vid vattnet, jätte mysigt och sen så gick vi upp och spelade minigolf(jag förlorade..) a sen så gick vi hem i den fina vårsolen!
Självklart bjöd jag och tilda på allting och när dem hade fest så fick ju valle en present också så, aaa juste ni visste inte... detta var för att valle fyllde år nyss haha!  

När jag kom hem så satt famljen och fikade och grannar var här (dem fikade också såklart haha) , mysigt.. jag kunde inte låta bli fast jag hade ätit så mycket kakor så tog jag faktiskt några här med he he.... 
Sen gick vi in och åt tacos och a tog det lungt!

Jag var nyss och hämtade min plånbok som tilda tog med sig hem haha, sen tog jag och tilda en promenad runt drömstan haha!
 

bilder från idag kommer upp sen, nu får ni en bild för typ 1 vecka sen
 


här har ni alla bilder från våravslutningen! Orkade inte redigera bort röda ögon, sorry..
           haha på bilden under här så hade vi ett nummer tillsammans med de små barnen men när vi skulle börja dansa så flyttade dom inte på sig så det gick inte att hoppa alls! Därför blev mitt splitthopp helt cp haha                                  
puss A 

det är ju verkligen sommarväder ute! Uppskattar jättemycket att du läser detta men ut i solen nu istället för att sitta vid datorn!  

fick gå in & svalka mig, haha


A 

mamma steker pannkakor just nu ehehe.. Kom precis hem från en morgonträning , singel va de idag. Gick sådär men helt okej ,

gammal bild som jag måste visa er , hahahaha
 
Ska äta nu sen duscha.. efter det ska jag & alice sola lite för de är såå fint väder! Isabelle kommer hem från sitt kalas typ 3 så då ska hon nog också va med  

puss A

jag gick och la mig rätt sent igår, det var la vid 2-3 någonting sen så vaknade jag klockan 8 och kollade smsen jag hade fått på mobilen, iggade dem så länge och sen somnade jag om haha och nu vaknade jag klockan halv 10 typ, 
det va en rolig dag igår, får hoppas på att det blir en lika rolig dag idag!


Nu ska jag bara ta på mig något  sen så går jag ner några trappsteg och ut till altanen i det fina vädret och äter frukost med famlijen som a har börjat utan mig låter det som!.. hah

tror ni det var svårt att kamma ut håret igår eller haha?, såhär såg "fågelboet" ut när jag vaknade
 

 

skriver mer sen puss

Ovido - Quiz & Flashcards