turtwig

Alla inlägg den 3 maj 2011

Fick underbar massage av Markus förut, i en timme SKIT GÖTT! 

Markus har utbildat sig till massör och nu när han är hemma på praktik i 4 veckor, och han skulle massera 20 personer så mamma lånade en massagebänk av en av hennes kompisar!
Så markus masserade mig idag, hur skönt som helst!

OBS OREDIGERADE BILDER!
       haha snygg bild va? ;) 




nu ska jag kolla bb sen sova!

asså jag gjorde typ ingen engelska förut så måste göra det nu i DH pauserna hehe..

aja jag vad ju och kollade på mitt lag när det körde match mot Ardala , vi vann med typ 10,11-0 tror jag? De va typ inget motstånd för dom haha   men de va skiiiitkallt jag höll på att dö typ så nu har jag på mig favorittofflorna!
      
nu ska jag kolla klart på desperate sen fortsätta med engelskan. Sen duscha av mig & efter det sängen! Så vi hörs i morgon helt enkelt!

puss A 

Jag har chillat hela dagen typ för har varit så trött, gött!
Jag åt för en stund sedan med min broder, klockan halv 7 så har jag beställt massage av min bror i 1 timme, det ska bli gött!!

sitter i skype nu, mitt headset är som sagt sönder, ska köpa ett nytt men just nu så har jag ett par vanliga ipod hörlurar!
     



E 

inte alls speciell eller så , lite chill bara

     
Jeans - Bikbok
Linne - Åhlens
Tröja - Adidas

A 

idag har jag praoat på Djurgården som ni visste om!
Det va kul och alla barn va jätte söta men jag har inte forbi för när riktigt små barn äter och dreglar på en haha... men det gick bra!  

Jag och Malin fick 1 timmes rast så vi gick på stan lite med Amanda som också hade rast då(hon praoa på NLT) det va gött, hahaha Ebba fick ingen rast alls haha!   

 




Jag fick också tre stycken teckningar, ni kan få sen dem sen!


E 

just nu: pluggar engelska
Om en timme: åka till dansen!

Direkt efter dansen åker jag och kollar på när mitt älskade lag spelar hemmamatch mot ardala. Ska också lämna in pengarna inför gothia cup!  

    
tidsinställer något inlägg medans jag är borta , puss
A 

Hej på er, jag kan slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag måste fortsätta göra mig iordning igen!
Just nu sitter jag och äter frukost..eller a  frukosten är uppäten dock haha men om ca en halvtimme så ska jag åka iväg och möta ebba och sedan åka till Djurgården där jag ska praoa idag!
Djurgården är ett dagis, jag gick där när jag var liten, fröknarna där är jätte mysiga så det kommer nog gå bra, nu undrar ni varför ebba ska hänga med men hon ska och praoa där fast på elefanten, det finns 3 olika avdelningar Humlan elefanten och aaaaaaaaa har glömt aja men Malin ska också praoa där, faktiskt på Humlan ( min avdelning)
Eftersom att jag går i 6an så är detta första gången vi har praoat,iipp!
Jag ska fortsätta göra mig iordning nu, kul att ni fortfarande läser detta haha!   
    snygg.



JAG ÄR SKIT NERVÖS IIPP!

Ovido - Quiz & Flashcards