turtwig

Alla inlägg den 15 maj 2011

Kalaset var jätte mysigt, jag kände bara att jag inte riktigt va på humör så det var lite tråkigt men såna dagar måste man få ha, annars så var det jätte skoj!
Jag visar allt jag fått på  Torsdag när jag fyller år!

Jag hoppas att ni har haft en grym dag, ska tillbringa resten av kvällen tsm med mig famlij!

ni kan få en lite smått cool bild på mig och malin i min klass, puss och godnatt!
   


   mormor, morfar, pappa och mamma    här kommer deras plan, jag va jätte nervös!                               Åh där var han nere efter att ha hoppat ifrån ett plan 4000m upp i luften!

   Markus, jag , och farmor      



det va coolt att se, när vi kom hem så fick han min present, han blev jätte nöjd!

A sen så åkte jag iväg till Marcus, vi åkte och träffade erik lite sen så på vägen hem så träffade vi noah,rasmus och simon. Vi stannade och pratade lite med dem sen så åkte jag marcus och noah  hem till Marcus för det regnade medans dem andra åkte till donken, a sen kom jag hem vid 10 tiden, kollade lite på melodifestivalen med famlijen sen så gick jag typ och la mig efter det haha  va skit trött!
Jo haha nu måste ni fatta lite,
Markus = min bror
Marcus = min kompis
okej? ;)

vi ska fira mig(fyller om 5 dagar) och Markus idag, det var därför vi inte hade kalas igår! 

Sååå ska göra mig iordning nu, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards