turtwig

Alla inlägg den 6 maj 2011

Sitter just nu och dunkar baksmällan, har precis testat bikiniöverdelen också, och den passade perfekt, så det var kul!
Vad ska jag göra med 36an nu då haha finns det någon där ute som vill ha den kanske?
aja fixar nog det!


Ni undrar säkert lite om rubriken men det är så att jag ska va modell för Headlites imorn, dem ska göra håruppsättningar och ta kort på det jag vet inte riktigt vart det kommer visas dock men dem frågarde om jag ville vara modell och såklart jag ville haha jag blev jätte glad när du frågade!


 jag just nu 

 



Haha ser fett arg ut på bilden men jag är faktiskt jätte glad!


Puss puss, ska försöka gå och lägga mig tidigt idag "host" host"


försöker hinna skriva på morgonen imorn också ,puss!    

När jag kom hem ifrån Amanda så hade min famlij + emil precis börjat äta, självklart åt jag med dem!
skönt när alla i hela famljen äter samtidigt, det händer inte så ofta nu när syskonen är så stora och päronen jobbar för det blir så att  man äter lite när man vill liksom fattar ni? 

Efter maten så fick pappa alla sina presenter från hans födelsedag 1 maj, sen så fick Emil sitt paket från mamma och pappa också för han fyllde också år nyss    

 BTW, jag fick hem min bikiniöverdel nu så ska testa den nu, får se hur den blir haha men hoppas på det bästa iallfall!


bild från igår, puss
   


de här övningarna ska jag göra varje dag nu maj månad ut.. Bara att sätta igång!




A  

Pappa komhem nyss, underbart!  
Jag håller på att göra mig iordnig  till plåtningen, hehe och idag var faktiskt första dagen jag testade hårinpackning, det va la bra tror jag håret har inte torkat än så ser inte resultat haha sen så har jag varit en riktigt bra kompis för jag slog precis in ett paket till Amanda, men det får ni inte säga ssscchh, hon ska få det när jag kommer till henne sen haha!
 

 E

jag satt vid datorn helt vanligt.. Så helt plötsligt började jag blöda näsblod!! Första gången i hela mitt liv jag blöder näsblod!


ser ni?! mitt skrivbord   
   
haha aja till en annan sak då. Kl.3 åker jag till fotbollsträningen , åker lite tidigare från den och ända bort till danskolan för att köra grupp på tävlingsträningen! 
Sen ska jag & ella ses och fixa bilder till headern osv.. ;)

tidsinställer , puss

Igår så var det ju volleysexan hela dagen på idrottenshus,var det några av er som var där och kolla? 

Haha något som var lite "roligt" var att jag gick och la mig klockan kvart över 1 sen ställde klockan på 06.00 sen så vaknade jag och trodde jag var försenad sen somnade jag om igen och sen vaknade jag liksom varje minut och trodde jag var försenad för jag väntade på att alarmet 06.30 skulle ringa men det kom fan aldrig så a jag sov inte så bra men gick upp 06.30 iallfall...
Jag,Tilda och Amanda åkte dit vid halv 9 (onödigt att jag gick upp så tidigt) sen så mötte vi klassen där, jag åsa och kasper var lagledare så vi fick hålla koll på alla
det var skit kul med alla folk och allt, kom fram en massa folk och pratade 24/7, skit kul!
däremot gick det inte så bra för vårat lag, men för det andra laget i vår klass gick det bra dem kom 3a!
Vi fick åka hem vid 1 om vi ville för vi hade ju redan åkt ut haha men jag stannade kvar och spelade fotboll men alltså minst 50 killar som jag inte kände haha fast dem kunde mitt namn? kanske läser dem turtwig?.. det va kul! 
Jag åkte hem vid 3 och duschade osv sen så var jag med folk hela kvällen tills klockan 9!

a det va lite kort om igår... hehe kul om ni fortfarande läser "skrattar lite för mig själv"


här är en bild på mig och malin från när vi praoade!
 
 


Kom precis hem från skolan, ska gå på toa nu så ni vet det....
Sen ikväll ska jag träffa amanda, vill ni veta vad vi ska göra, jooooo fixa desingen!  

TTYL E  

Ovido - Quiz & Flashcards