turtwig

Alla inlägg den 7 maj 2011

Jag anmälde faktiskt mig också till samma tävling som amanda i eftermiddags!
lite kul ahah!
Får hoppas på att någon av oss vinner hihi, kolla här om ni också vill vara med i tävlingen!
   

puss

nu är jag med i en tävling igen på samma blogg som sist! Klicka här för att komma till den bloggen.

   
va med ni också!
puss A 

Jag har precis spelat spel med min famlij (med andra ord) haha skit kul,
Jo jag lovade ju er att visa bilderna på håruppsättningen och det hade jag tänkt göra nu,
GLÖM INTE att dessa bilder är tagna hemma hos mig av min syster alltså inte dem bilderna vi tog i salongen! 
både redigerade och oredigerade
                          


oj bildbomb, aja hah!
puss 
E 

hej på er! Dansavslutningen idag gick bra, det var lite stressigt bara.. Men det funkade! Mamma tog lite kort så dom kommer väl upp här ikväll eller i morgon.

jag & mamma är hos några kompisar just nu och ska äta lite grillat. MUUMS jag är aaaas hungrig! Efter det åker jag hem & duschar så får vi se om jag orkar hitta på nåt  


  
hörs nog senare , puss
A

Jag vaknade vid 7 tiden idag, sen så kom vega hit vid 11 och då chillade vi, gick och köpte glass och a bara tog det lungt tills klockan 3 för då kom valle hit för jag och hon skulle gå till headlites ihop, vega skulle till idh så länge med Karl och Jonas!
När vi kom dit så var det full fart inne i salongen, vi tog av oss jackorna och allt och fick var sin plats,
den som skulle sätta upp mitt hår hette Camilla (hon är chef för headlites) det tog ca 3 kvart att fixa håret, det va kul att se hur hon gjorde, haha jätte komplicerat  
När det var klart så fick jag gå och ta korten, jag vet inte hur dem blev men det blev säkert jätte bra, sen så fick vi äta lite om vi ville och så fick vi en påse med presenter också!


Det var faktiskt riktigt roligt, hahah något som va lite pinsamt bara var att få gå hem med den frisyren hahah skit pinsamt, men när jag kom hem så hållde päronen på att göra riktigt god mat,  Beatrice tog kort på mig(håreet) sen så åt vi, göttans!
och nu så sitter jag här haha!

Ni får ett litet smakprov på hur håret såg ut först, sen lägger jag ut resten av bilderna beatrice tog
   
Bild tagen av min syster (Beatrice) 


skriver snart puss

idag är det våravslutningen med dansen.. Ska bli jättekul! Genrepet börjar om en timme ungefär sen är själva showen halv 5! Kom gärna & kolla om ni vill  
Jag ska dansa 6 nummer:

Disco 2 gånger
Mtv 2 gånger (en långsam dans och en snabb dans)
Gruppdisco
Street 

det gick jättedåligt förra året på våravslutningen så hoppas det blir bättre detta år..
bild på mig och en av världens bästa vänner 
   
om jag hinner blogga efter genrepet så gör jag det , annars hörs vi nog inte förens ikväll..

Ha en fin dag allihopa!
puss A 

Ovido - Quiz & Flashcards