turtwig

Alla inlägg den 16 maj 2011

glömde bort förra veckans spanska och va i gbg hela helgen så det blir att göra nu.. sorry guys!
ni får en bild från förra veckan då jag hade inbakad fläta:
 

 vet inte om jag kan uppdatera imorn efter skolan så jag tidsinställer lite åt er!
Ha de fint ni är bäst puss A 

Efter skolan så åkte jag direkt med Tilda och malin till stan, vi fikade lite sen så gick vi runt och kolla lite, eller vadå lite?!, vi gick in i varenda affär i lidköping mist 2 gånger typ haha!
 
jag just nu!  



ehy, nu ska jag ta och göra mig en tacomacka vafan nu det kan vara!

hejsan! 
Nu är jag hemma från SM då och har varit med isabelle lite efter skolan idag men nu åkte hon precis till sjukgymnasten.
Påtal om SM iallafall gå så gick det okej. I singel åkte jag ut direkt tyvärr. Och då blev jag rätt ledsen eftersom jag hade tränat jätte mycket och varit i final typ alla andra tävlingar. Men men så kan det gå , ah iaf och i gruppen gick vi inte heller vidare. Men i paren där vi dansar SM-klass gick vi till final och kom 6a! Så det är vi nöjda med  

2 bilder på slitna mig hiho

     
nu är ju dansen helt slut för sommaren så det är rätt skönt. Men brukar börja sakna det efter typ 2 veckor haha,

hörs lite senare , pussar
A 

Ovido - Quiz & Flashcards