turtwig

Alla inlägg den 22 maj 2011

Idag så har jag haft MASSAAAAAA att göra, har packat hela dagen typ och handlat och bla bla!
Men såhär såg lite från min dag ut iallafall
       


1 bilden. Farmor kom på besök, så vi fikade lite och gjore kaffe osv,
2 bilden. När mamma hade jobbat klart så åkte Amanda hem för hon skulle äta, och då bestämmde jag och mamma oss för att dela på en pizza!
3 bilden. PACKAT OCH KLART. 


Nu drar jag till vidablick med klassen i 3 dagar, ses då!

  detta fick jag från släkten
                      
Blommor fick tre stycken olika buketter men tog bara kort på 1!

Gulligt ljus från Lila Ella( som ni ser haha) 
Pengar(som ni vet så skriver jag inte hur mycket)


detta fick jag från Malin 
        

Gulligt doftljus Äpple & Passion.
En jätte söt burk!
 

Dessa fick jag av Amanda(i min klass)
   

Skit snygga örhänge, love! 




Detta fick jag från min famlij
                     

 
1.Snyggt linne!
2.svin cool Jumpsuit.
3.Svampbob filmer (hihi hade önskat mej dem)

4. Enkelt och snyggt armband, älskar det!
5.Riktigt gulligt linne! 


6.Sen så på sista bilden så menar jag LONDON.
Jag och mamma ska åka till London den 4 juni och kolla på musikalen Lejon kungen och stanna där i 3 nätter för att känna gatopulsen och gå i massa affärer, och snacka om att jag kommer äta munkar haha! 



Jag är jätte nöjd med allt jag har fått, tack så hemskt mycket alla, ni är bäst!   


idag har bloggen fått lida , sorry.. söndagar är alltid så sega!

bild från web-arkivet 

   

hörs imorn , då ska ni få bättre bloggning!
puss A 

hittad på: finest.se/funnythings


 
I USA-delstaten Ohio är det olagligt att göra en fisk berusad.
 

Manliga läkare får i Bahrain bara undersöka kvinnliga patienters könsdelar genom att studera dem via en spegel.
 

I Schweiz får män inte stå upp och kissa efter klockan 22.
 

I Alabama får man inte ha ögonbindel när man kör bil.
 

I Florida ska ogifta kvinnor som hoppar fallskärm på söndagar
bestraffas med fängelse.
 

I Milano måste man alltid le, förutom vid begravningar och på sjukhus.
 

I Frankrike är det olagligt att döpa grisar till Napoleon.
 

I Indonesien bestraffas onani med halshuggning.
 

Kvinnor i delstaten Vermont får inte ha löständer utan skriftligt tillstånd från sina makar.
 

Det finns ingen minimiålder för att idka sexuellt umgänge i Japan.
 

I Saudi Arabien är det olagligt för kvinnor att köra bil. Även förbjudet för kvinnor att bli läkare och manliga läkare får inte undersöka kvinnor.
 

I Sverige är det olagligt att köpa sex men inte att sälja.
 

I Kina får inte kvinnor föda mer än ett barn annars blir det fängelse.
 

I Kanada det är olagligt att vattna sin gräsmatta under pågående regn.


Jag saknar inte dej
Jag saknar oss.
Kunde jag inte ha fått en dag till?
   snälla bli min igen



E

Ovido - Quiz & Flashcards