turtwig

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

FRÅGESTUND, FRÅGESTUND!

Ni vet hur det går till: 
Ni ställer en fråga till oss i "Fråga oss rutan" eller genom att kommentera detta inlägg!
Vi lovar er att svara på så mycket vi kan, efter 1 vecka så kommer alla frågor + svar att visas i bloggen!
SÅ FRÅGA PÅ NU! 
 


 
 
Oscar pettersson

Oscar pettersson

29 maj 2011 18:36

Blir ni upphetsade av Noah Boekelman?

http://oscarpettersson.blogg.se

ella carlsson & amanda holgersson

29 maj 2011 18:55

Tar det på frågestunden!
E&A

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards