turtwig

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

jag har världens bästa kompisar, tack tack tack underbara ni! <3 <3

När jag kommer hem så står det massa lappar på olika ställen i huset som jag får gå och leta efter, fattade ingenting!
Sen så stod det på en lapp att jag skulle gå ut till lekstugan i min trädgård, och när jag kommer ut så sitter Alice, Isabelle, Rebecka och Amanda där med kladdkaka(som amanda och rebecka hade gjort IIPP) och grädde, tror ni jag blev glad eller?
Det stog Ella 13 år på kladdkakan, såååå jävla söta!

Sen så när vi hade suttit där ett tag så fick jag ett paket!!!!!
alltså jag blev så himla glad, dem är typ bäst i hela världen, eller vadå typ? dem ÄR bäst i hela världen!  
   



inte alls bra bild, men ni ser iallafall hur fint det är! 




ÅHHH JAG BLEV SÅ JÄVLA GLAD, TACK SÅ HEMSKT MYCKET JAG ÄLSKAR ER!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards