turtwig

Alla inlägg under december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 december 2010 13:26

jag är så trött men orkar inte sova!
men nått jag verkligen inte orkar det är att blogga så förlåt mig!
min kamera är urladdad och hinner aldrig sätta den på laddning"typ" så ni får nöja er med webbbilder tills jag lyften på röven och hämtar laddaren,   

just nu sitter jag i mamma och pappas sovrum och kollar på nickelodeon med vår lilla granne bea, hihi hon är jätte söt!
 jag för ungefär 20 min sen när jag pratade med rebecka, måste nämna att hon är underbar det är sant hon är bäst!

E



Av ella carlsson & amanda holgersson - 17 december 2010 15:40

som ni inte vet så fick jag sjunga "julens tid är här" med amanda i min klass på julavslutningen i kyrkan,
amanda är väldigt bra på att sjunga, 
jag tyckte la inte det gick så bra men har fått bra kommentarer från lärare elever osv så jag är nöjd. 
får se om jag åker till Moa Jonahtan och Matilda ikväll annars kommer jag dö här hemma för jag är såååååå trött att bara en 100g marabou choklad kan få mig pigg! 

P
USSAR TILL ER   
GLÖM INTE FRÅGA OSS SAKER I "FRÅGA OSS" RUTAN FÖR PÅ SÖNDAG SKRIVER VI ALLA FRÅGOR OCH SVAR HÄR PÅ TURTWIG, E
 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 december 2010 20:46

  
den oredigerade bilden.

Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 december 2010 15:08

LALALALA   
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 december 2010 20:27

nu har vi gjort en ny header!   
vi satte tomteluvor på oss för vi tyckte det såg lite mysigt ut hehe. Men dom åker av efter jul!


   
skriv gärna vad ni tycker om headern! 




puss / A & E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 14 december 2010 14:58

hej , jag är skyldig er en såhär STOR ursäkt för att jag inte har bloggat. Men somsagt har vi inget internet hemma just nu och hela familjen delar på denna minidator hehe. Men när jag väl har den ska jag se till att blogga lite mer!   


håller på att fixa med lite julklappar till min kusin & kompis i sthlm nu! 

   hehe. nån som har gissning på vad det kan vara?

hörs säkert sen , puss! / amanda  

hej

Av ella carlsson & amanda holgersson - 14 december 2010 14:38

skoldagen är avklarad och när jag kom hem stod mamma och bakade lussekatter,  
vi bakade ju pepparkakor igår och nu lussekatter så vi tar med det till morfar på tallskogen, 

puss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 13 december 2010 15:06

kom precis hem från en skoldag med myckeeeet känslor!
oj oj aja nu är allt bra igen iallfall, måste säga att Måns och Elias ni är så gryma och jag älskar er müket!

ska träffa oliver snart sen ikväll blir det pepparkaksbak!, yipie   
   bilden tagen för 2 min sen,
va tvungen att ta en bild på ryggen av min tröja jag bara älskar den!, haha använder den inte så mycket längre men hittade den i någon låda där uppe så jag tog den idag och mjukisbyxor, lite mer rrrrrr i livet.

ha det gött!
E 

Ovido - Quiz & Flashcards