turtwig

Alla inlägg under december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 december 2010 17:32

hej turtwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. hehe
snabbt inläg för jag ska åka till dansen och kolla på den , ska inte dansa idag för jag vill inte att svanskotan ska bli värre. Jag bloggar mer när jag kommer hem , förlåt , puss! /

  
hehe. 


& btw , vill ni se min önskelista också?    

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 december 2010 15:01

Kom precis in från all snö och snö och ah heh snö men det är iallafall inte lika kallt ute nu!  


sitter just nu med en kopp varm choklad och försöker lära mig spanska alfabetet.. ehe får se va jag gör sedan skulle kanske kolla på fjollboll men tror inte det blir så,
   tagen nu.
__________________________________________________


________________________


för er som bryr er och för er som inte bryr sig så får ni se
MIN ÖNSKELISTA - 10
 
1.    gklav i vitguld

 




2. burberry brit  
   





 3. egoboost (första boken jag tänker läsa)    







 

 



4. fler  thomaz sabo berlocker till min fotlänk    





5. 2 st lexington kuddar   










 

 






6. bruna linser har alltid villat ha bruna ögon!  






7.c
hokladfontän    




Går ut i snön och möter måns så går vi till skolan, vill ha helg!   
   bild tagen exakt nu.

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 december 2010 21:22

hej på er , kollade precis på top model & det äger! 
jag hejar på denna tjejer som heter raina , dels för att hon är skitsnygg men också för att hon gör liksom aldrig dåligt ifrån sig och hon är inte bitchig   

          
GO RAINA!    


a har fortfarande ont i min svanskota :( hoppas hoppas hoppas det går över till nordiska mästerskapen! 
vi hörs imorn , puss / A

 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 december 2010 21:03

Åkte på utvecklingssamtal för någon timme sen, det gick super!
när jag kom hem åt jag lite och sedan skjutsa min pappa mig till ishallen för att jag skulle träffa oliver,   
  bild tagen exakt 1 min sen.

kom hem från emil rebecka petter och charlotte, man kan inte låta bli att klaga på vädret fyfen va kallt det är!
nu har mamma och pappa grejat ihop någon slags special mat och jag nöjer mig med köttbullar och makaroner men hepp här ska det vara avancerat!   
   BTW,  mina föräldrar har nu berättat att dem anmält mig till music factory, asså mina föräldrar dem äger!   
http://musicfactory.se 
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 december 2010 17:38

idag har jag haft tråkigt. Och då menar jag verkligen tråkigt!
Men snart ska jag åka till gruppträningen! Fast ska bara kolla på , vill inte att svanskotan blir värre eftersom det är nordiska mästerskapen på lördag och julavslutning med dansen på söndag   

   haha idag får ni en bild på mig,moa,alice & rebecka när vi skulle till ett disco i femman. Vackert var ordet!

Hörs kanske sen , eller i morgon hehe. puss! /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 december 2010 13:21

får damp på rebecka asså!
hon är inte ens halv klar och sa till mig kl ca 11 att jag va skit trög hela tiden så kommer jag kl11 och är helklar så står hon där osminkad och hon är inte ens lite klar än,, ÅHH!  

tar och hjälper ann-catrin backa istället   
  E

Ovido - Quiz & Flashcards