turtwig

Alla inlägg under december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 10 december 2010 17:17

hej , asså vårat internet funkar inte nånstans i hela huset! 
Anledningen till att jag kan sitta här är att pappas minijobb dator har mobilt internet eller vad det nu är.   
så ingen bild eftersom det är pappas jobbdator men skriver igen så fort internett är tillbaka!

puss ,    /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 10 december 2010 16:51

klockan halv 11 åkte vi till trässbergs kyrka för kalles begravning, det var den första begrevningen jag vart på  och den var verkligen jätte fin, efter den så åkte vi till mormor o morfar och åt,fika och prata det va faktsikt jätte mysigt!,   
  
bilden tagen av google

ska träffa anna och alma snart  så bloggar ikväll, puss!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 december 2010 20:40

DET RIMMA!,  
haha jag kom precis hem från rudenschöldsskolans informationskväll  som va idag och det känns as bra vill gå på ruden!
sen har jag och amanda varit hos oliver och kollat på "död snö", vi hann inte vara där så länge men det var väll mysigt   
   bilden tagen exakt för 1 min sen.

talk to you later 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 december 2010 16:40

  nu ska vi ut i kylan, vi skakar redan! 

E&A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 8 december 2010 19:51

sitter just nu och tränar på min spanska läxa tills imorgon, åååhh jag kan den inte!
sen tror jag fan jag typ blivit kä...r, asså ne ÅHHHHHHHHHH!   


men allt har inte varit tråkigt idag det har faktiskt varit en skit rolig dag måste jag säga, först va vi ju i skolan och det va en av dem roligaste skoldagarna på 2 veckor, haha tilda fick järnskakning idag för hon ramlade på träningen(konståkning) och det va inte därför jag skrattade utan det var för att idag på maten så skrev tilda, NEEEJ nu missar jag tacosen " till amanda och då kom jag och amanda på att vi skulle ta med mat till henne så jag tog min mat och hällde ner den i en bajspåse som ellen hade haha!, så tilda fick sin tacos i brevlådan, hon blev glad!
och så va jag på stan med amanda och "hemligt" , haha jätte mysigt tyckte jag! 
    bild tagen exakt 2 min sen.
har fått lite skäll för att jag inte säger vad jag har på mig och shit men ORKAR inte ställa mig upp i webben eller hämta kamera/mobil och ladda in och blöö så jag skriver det ist det får ni nöja er med!    


jeans från JC
t-shirt från Burberry


inte så kul men det är det jag har på mig idag, haha? . 
 E

 jag sa aldrig va mf va till er men dethär är mf = music factory
  
jag va ju där förre året med Moa Bratt och det va skit kul!
så nu iår anmälde mamma mig innan jag visste om det men jag fick reda på det för 4 dagar sen.
mamma; vill du åka till mf iår?
jag; skojar du eller såklart jag vill!
mamma; bra för jag anmälde dig häromdan, hihi.
AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!
så jag fråga malin om hon ville hänga med för hennes röst är en sol!
och det ville hon ju, så vi åker iväg v.27 i sommar det ska bli så jävla skoj! 
jag just nu,                      

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 december 2010 20:11

jag lovade er att visa lite bilder från halmstad och nu har jag fått in dem och ni kan få se lite bilder från när vi åt på världens mysigaste resturang!
   mamma tycker hon ser vinögd ut det tycker inte jag.    Malin markus och pappa, markus kan aldrig vara seriös på kort som vanligt.
  
 hah.

det var dem bilderna!  
E ni vet väll att ni får fråga vad ni vill till mig/amanda eller oss båda i "fråga oss" rutan! 

Ovido - Quiz & Flashcards