turtwig

Alla inlägg under maj 2011

Kom precis hem från skolan, 
 Idag så var 17 st i klassen på ruden och hälsa på sin nya klass men jag oh 5 till var på månesköld och hade rast och gympa så länge, det va rätt gött ändå!
Erik och Lucas kom och hälsade på idag också, kul kul.

Men någon som fan inte var att bara för att vår spanska lärare sa att vi inte hade något språkval idag så fick ju såklart VI skäll av 6A´s lärare + att vi måste börja 20 min tidigare på spanskan och får 2 läxor nästa vecka och ett stort prov veckan därpå bara för att vår lärare trodde att vi inte skulle komma idag?-- jävla piss. är skit arg. 

aja nu skiter vi i det,  nu är jag glad för såg precis att jag har fått min FRIDA, jaaa!
   



ska duscha nu, ebba frågade om jag ville hitta på något så ska nog ringa upp henne nu, om jag kan! 

Jag vaknade vid halv 7 se så gick jag ner och gjorde frukost sen gick jag upp  igen och satte mig i tvrummet och åt medans Dora utforskaren är på tvn.. inte så bra, men jag har ju min lilla älskling i knät också så det gör inget! (datorn)


Jo vi fick en fråga från en kille som kallar sig M och han/hon frågade detta:


m

Torsdag 12 maj 06:27

känner ni ens varajndra?


Svar: haha varför skulle vi ha bloggen om vi inte känner varandra? 
Jag och Amanda träffades för ca 2 år sen genom att vi gick på samma skola(månesköld) förut och sen så gick jag på ett disco och då va Amanada också där och det va inga som ville dansa med killarna men jag ville det och då frågade amanda om jag ville gå in i smeten och dansa med henne, och a sen så sa hon: kan inte du gå med mig och moa på nästa disco? 
jag sa ju såklart ja! sen så gick jag på det andra discot med moa och amanda och a sen började vi umgås huuur mycket som helst och nu går vi ju inte på samma skola och kommer inte göra det på 3 år heller men vi umgås lika mycket ändå, vilket är skönt för amanda är helt underbar!


här är lite bilder från min och amandas tid 

     2 bilder ni sett mycket längre bak i bloggen,    bild från när vi var ute i snön och lekte!  bild från när vi skulle se på let´s dance haha   2  bilder från när vi var hemma hos rebecka och basta/lana, för ca 1 år sen   När vi hade kommit hem från trollhättan    när vi hade kommit hem från skövde badhus   när vi skulle ta bilder till bloggen ( HATAR MIG PÅ BILDEN)    denna vet ni allt   HAHAH när amanda tog min kartong(hade fått en present av moa) och cyklade med den på huvet påväg hem till mig(vi skulle sova över) 


Sen så finns det massa mer på andra datorn osv, och även skit många på mig och amanda med andra folk me  haha men a ni fattar!

Så ja vi känner varandra iallfall, jag älskar dej amanda puss!  


Jag åkte hem till Elias sen så åkte vi iväg till lidköpings torg,  vi gick i massa affärer som man a brukar när man är på stan,
Elias hittade ett par shorts på stadium eller min syster tog fram dem åt han(hon praoar där)  och han tyckte om dem skit mycket!
Jag hittade också ett par shorts på MQ men dem va lite stora tyckte jag, fast det va mista storleken.. brukar inte va så haha!
 Sen så gick vi till 3B  och fikade lite, a sen så åkte vi hem typ och pratade lite sen så drog han!

här är en fin bild på mig som Marcus (min kompis) har gjort, hiss/diss?
den är inte seriös alltså
 
 


Måste bara btw, alltså nu hade pappa en ledig dag och först när jag kom hem tvättade han bilden, sen gick han ut och sprang med hunden, åkte och handla och sen så klippte han gräset i spöregnet?
Jag tycker lite synd om han men han påstår att han tycker det är kul att greja, önskar jag me skulle tycka det va kul haha!


Vi ses snart, puss

 
vi tycker om dig fast du är lite störd!

haha min bror kollar på eke & luther , lite smått konsigt program..?
ska äta lite nu sen åker jag till dansen igen! Träningen är slut kl.7 men jag tidsinställer   

     
kom på att ni inte har sett bilderna som jag & rebecka tog i våras , haha ni ska få se dom ikväll!
puss

Kom hem från skolan för ca 2o min sen kanske, när jag uppnat griden till huset så ser jag att pappa står där och tvättar bilen!
Trodde inte han skulle komma förens imorn men han hade åkt hem tidigare från jobbet, underbart!
Nu är han uta och springer med Lizzie, jag har precis ätit sen så ska jag iväg till stan med elias tror jag, någon som hänger på kanske?  

Kolla in det snygga armbandet jag har blandat med mitt thomas sabo armband/berlocker, fått det av måns, minns ni? 
      



Jag ställde klockan på 06.00 och 06.30 igår, jag gick upp 06.30 och duschade sen så a gjorde jag frukost till mig själv och gick upp och satte mig vid tvn(hade jag tänkt) men jag orkade inte sätta på tv.. haha fjärkontrollen är för långt bort.. typ men jag såg en dator så jag satte mig vid denna!

Helt vanlig dag i skolan, skit tråkigt, eller ne vänta!
Vi ska till ruden idag ju, a det är 1 plus poäng!

Ni kan få en bild på mig oskar och filip, den är rätt gammal typ i vintras
   



Seee yaaa,

Ovido - Quiz & Flashcards