turtwig

Alla inlägg under maj 2011

bilder från när jag,isabelle,rebecka och alice gjorde cupcakes häromdagen. De bruna som är på muffinsarna skulle varit rosa egentligen men det gick inte att få rosa med karamellfärg :( Sen smälte det typ haha men de va gott ändå!

(tidsinställt) 

    vi gick efter receptet i spanskaboken hehe   glasyren  
          alice muffins
   isabelles muffins   rebeckas muffins   mina muffins    sen myste vi framför Eva & Adam!  
puss

                      final!          duktiga gruppen Xclusive som kom 6a!            Isabelle              SM-klassen 12-15 år  
fina caisa 
   
puss A 

haha asså jag dör..

hoppas läget är bra med er! Med mig är det fint , ska till fotbollen om en stund och sen hem till alice. Vi ska se new moon & eclipse! äääälskar dom filmerna.

Kommer inte blogga men jag har tidsinställt bilder från SM,bilder från cupcake-baket och en sminkvideo omg haha..

hoppas ni får en lika bra dag som jag förhoppningsvis kommer få, puss!


Det har varit en skit bra dag!
efter mitt senaste inlägg(alltså videoinlägget http://www.youtube.com/user/97AMANDA977?feature=mhee
Så åt vi gott sen så kom mormor och emil hit, då åt vi tårta som va jätte god och firade mig, igen haha!
Visar allt som jag fått, imorn när jag kommer hem ifrån skolan!

Så länge så tänkte jag beskriva denna dagen med en sång från min idol!
 



puss puss puss puss och tack för alla gratulatrioner!

KLICKA HÄR!!

är snäll och bjuder på en bild från när jag var typ 5 år haha
   

ps. tack amanda för ditt fina inlägg, du är den bästa vännen man kan ha!
Älskaaar dej!  
E

Ovido - Quiz & Flashcards