turtwig

Alla inlägg under maj 2011

 


Vad tycker ni om den? 




 

Idag fyller Markus(min bror) år!

Jag sitter och kollar på Ronja Röverdotter just nu, haha skit länge sen!
Men vid 1 tiden så ska jag iväg och kolla när Markus hoppar  fallskärm, haha det ska bli kul att se hur nervös han är hihi,  jag tar självklart med mig en kamera!

Som sagt, grattis älskade bror!     tokig bild 
   


Ska duscha, äta frukost och sånt nu puss hej skriver mer sen1

E
 

Idag har jag vart med massa folk, såna jag känner och sånna jag inte känner så bra!
men många av dem va saknade så det va jätte kul, emh orkar inte skriva vad vi gjort för det är mycket!
Men kom precis hem från sockerbruket(dem ska lana där), marcus och badi följde mig hela vägen hem, dem är la för söta eller?  
  
jag just nu, ska nog chilla lite i skype sen så ska jag gå och lägga mig,
 


Jag och Marcus åkte till stan vid 3 tiden för jag skulle köpa en present till min broder som fyller 22imorn, sen så ville Marcus ha glass..
Sen åkte vi hem till marcus, nu så sitter vi här och chillar, det kom hit lite folk nu också som tydligen ska lana här haha
   




DRAR TILL SM !
kommer inte kunna blogga på hela helgen :( 

A   

Efter det sista inlägget jag skrev så åkte jag iväg till ebbas mormor och fikade med dem, mys pys!
Sen så åkte jag och ebba hem till hennes pappa och satta på oss mjukiskläder och ett par crocs, sen så sprang vi ut i spöregnet och hoppade studsmatta och i vattenpölar i hela stan!
Jag fick låna ett par mjukis byxor, t-shirt och en tröja och ett par crocs av ebba, men dem ska till valberg imorn så jag lämnade tillbaka skorna för det var ebbas lillebror skor och jag orkade inte ta på mig mina converse mitt på gatan så jag cyklade hem barfota hahaha!
träffade marcus på vägen hem också, kul
Men nu så är jag hemma i 27 grader och väntar på att mamma ska komma hem med pizzan,gööööttt!

2 bilder på mig just nu, men vart är ebbas byxor?!, jo dem är på tork.. men raggsockarna som min farmor gjort sitter på och ebbas handbolls tröja! 
   
 

Nu ska jag äta pizza!
Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards