turtwig

Alla inlägg under maj 2011

idag har bloggen fått lida , sorry.. söndagar är alltid så sega!

bild från web-arkivet 

   

hörs imorn , då ska ni få bättre bloggning!
puss A 

hittad på: finest.se/funnythings


 
I USA-delstaten Ohio är det olagligt att göra en fisk berusad.
 

Manliga läkare får i Bahrain bara undersöka kvinnliga patienters könsdelar genom att studera dem via en spegel.
 

I Schweiz får män inte stå upp och kissa efter klockan 22.
 

I Alabama får man inte ha ögonbindel när man kör bil.
 

I Florida ska ogifta kvinnor som hoppar fallskärm på söndagar
bestraffas med fängelse.
 

I Milano måste man alltid le, förutom vid begravningar och på sjukhus.
 

I Frankrike är det olagligt att döpa grisar till Napoleon.
 

I Indonesien bestraffas onani med halshuggning.
 

Kvinnor i delstaten Vermont får inte ha löständer utan skriftligt tillstånd från sina makar.
 

Det finns ingen minimiålder för att idka sexuellt umgänge i Japan.
 

I Saudi Arabien är det olagligt för kvinnor att köra bil. Även förbjudet för kvinnor att bli läkare och manliga läkare får inte undersöka kvinnor.
 

I Sverige är det olagligt att köpa sex men inte att sälja.
 

I Kina får inte kvinnor föda mer än ett barn annars blir det fängelse.
 

I Kanada det är olagligt att vattna sin gräsmatta under pågående regn.


Jag saknar inte dej
Jag saknar oss.
Kunde jag inte ha fått en dag till?
   snälla bli min igen



E

ingen uppdatering idag tyvärr, kan berätta lite kort om vad jag gjort idag,

Jo först så klippte jag gräset eller a man kan säga att mamma klippte och jag hjälpte henne lite ibland haha.. sen så va jag med Rebecka, Ludvig, Filip, Jacob och Alice.
Sen så skulle Alice hem och då åkte vi iväg till stadsträdgården typ och chillade längeeeee.
sen så skulle rebecka hem och pojkarna åkte till campingen för att äta medans jag åkte hem och åt, sen så kom jag dit och då så spelade jag minigolf med pojkarna, jag var bäst helt klart!  
Sen chillade vi runt lite, dem skulle åka hem till Rebecka men jag orkade inte me det så jag åkte hem istället..  
                     



FÖRLÅT ALLA, MINA PRESENTER KOMMER UPP IMORN JAG LOVAR ER!

E 

   

Kom precis hem från att ha varit med Hendren, Dani och Aurora.
Vi chillade mest och pratade osv, det va gött!
nu så är jag hemma igen, ska nog gå och lägga mig rätt tidigt idag för alltså jag vet inte men känner bara för det, är lite trött..emen haha nu snackar jag fan bara skit för att låta duktig.. jag kommer inte gå och lägga mig förens vid 2..  
aja skit i det nu haha!

snabb bild, puss och ses snart men inte ikväll, pallar inte blogga haha!
   


psst... joo btw, det var en som undra vart jag gjorde USA bilden (några inlägg bort)
och den är gjord på denna hemsidan ----> klicka 

E

men men er önskan är våran lag!



   
puss

Ovido - Quiz & Flashcards