turtwig

Alla inlägg under maj 2011



TTTTAAAAAGGGGGGAAAA!


0:30 
blir fett danssugen när jag hör denna låt! åååååååååååååååååååååhh!

    jättenöjd!

ska packa nu sen åker jag till ebba! Sen blire fotbollsträning med världens bästa lag!  

puss 

Ni vet hur det går till: 
Ni ställer en fråga till oss i "Fråga oss rutan" eller genom att kommentera detta inlägg!
Vi lovar er att svara på så mycket vi kan, efter 1 vecka så kommer alla frågor + svar att visas i bloggen!
SÅ FRÅGA PÅ NU! 
 


hittade de här shortsen på HM idag.. Ska ju till gbg snart & shoppa men jag la undan dom för säkerhets skull!

Vad tycker ni, köpa/inte köpa? 



hittade också en fin bikini som jag ska köpa i gbg!

     
   

godnatt dudes!

Skräckexempel på plastikoperationer..

Pete Burns

   

Jocelyn Wildenstein (kattkvinnan!)

   


Donatella Versace


   


Amanda Lepore (är man egentligen)

     


asså hur vill man ens se ut såhär? uuuscchh.. googla om ni vill se mer bilder.

puss

gjorde precis varm choklad också , den blev cp varm haha

   

hörs senare snyggingar!
love A 

  mongo bild.

måste göra spanska
måste sova
måste göra mina övningar
måste göra allt som man hinner göra på ett liv
STRESS 

see u tomorrow hehe
puss A 

Ovido - Quiz & Flashcards