turtwig

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 1 januari 2011 22:08

så nu kör jag Dag 1 - Presentera mig själv. Det blir nog en ganska lång text men läs ni som vill lära känna mig bättre!  


Jag heter Amanda Holgersson och är 13 år. Fyller år den 9 februari. Går på rudenschöldskolan i Lidköping klass 7C. På fritiden dansar jag mest. Jag dansar disco , street & något som kallas MTV-jam. Dans är nog det jag mest satsar på så nu efter jul kommer ni få se bilder & sånt från alla tävlingar. Jag går också i fotboll, och det är inget jag satsar på men det är så himla kul och så härligt gäng & tränare och jag längtar typ alltid till fotbollen. Annars är jag mycket med kompisar & så     tycker också om att läsa men bara om det är en bra bok annars är de inget kul! Gillar också twilightserien väldigt mycket. 

Vet inte vad jag ska skriva mer men kommentera om ni vill veta något mer så skriver jag om det!    
Förlåt för noll uppdatering idag men det får ni tåla från min sida eftersom jag bloggade mycket igår när ella va nån annanstans haha. 


   
bild från midsommar 2010. puss / A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 1 januari 2011 19:24

Förlåt alla för att min uppdatering har varit så jävla dålig men jag har inte hunnit faktiskt, 
men alice och rebecka åkte hem för en stund sen och jag bara chillar mycket!!


det var en toppendag igår och det var jätte mysigt att stå med Alice och Rebecka när klockan slog 00.00

här är lite bilder ifrån igår, sen var vi hos min granne där mamma&pappa, deras kusiner och vänner var och där åt vi jätte god mat, jätte goda desserter osv, men vi tog inte några bilder där tyvärr, 

   
                   


vi hörs!
bloggar senare ikväll,

Av ella carlsson & amanda holgersson - 1 januari 2011 03:38

Förlåt för att jag inte bloggat med har inte hunnit!
amanda har skött allt och hon är grym!. förlåt!

älskar er alla gott nytt år, vi hörs imorn!
EEEE 

Ovido - Quiz & Flashcards