turtwig

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 17 januari 2011 22:44

jag var hos Rebecka förut och hämtade mina badkläder, prata osv, hon är underbart snäll den tösen!
sen åkte jag hem och åt, jobbade matte kolla idrottsgalan med familjen och så   
sen så skrev jag på ansökningspappret om dalängen musik profil, jag är helt säker och det känns rätt,  får bara se om jag kommer in    
   
 kastar in en bild på mig och amanda!


längtar efter imorn då en g.klav i vitguld kommer sitta på min tand!
E 

hej turtwigs!
idag har jag inte bloggat något för på måndagar är min "dansdag".  Jag har dans hela dagen och då är det lite svårt att blogga! Hoppas ni förstår   

det finns en tjej som heter Elin som är väldigt duktig på att rita av saker/människor! Klicka här för att komma till hennes blogg. Hon ska iallafall rita av denna bilden och skicka den till mig vilket är superkul! Blev jätteglad.
Så här är bilden Elin!   (bestämde mig för en annan än den som var på headern)

   


puss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 17 januari 2011 20:33

Stella McCartney har gjort en kollektion för Adidas. 
hon designar riktigt snygga kläder och  Stella McCartney är vegetarian och använder varken läder- eller pälsmaterial i sina kollektioner men ändå har kläderna bra kvalité vilket som är riktigt bra tycker jag!
   
tummen upp för henne!

Ovido - Quiz & Flashcards