turtwig

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 januari 2011 20:55

Jag måste säga förlåt alla för att Amanda har varit tvungen att sköta allting och för att jag inte har bloggat men jag är sjuk, har haft 40 grader feber ca5 dagar nu  men det börjar äntligen gå ner så jag bestämde mig för att blogga lite nu när Amanda också har blivit samma sjuk som jag var, eller jag tror hon har det iallafall för på sjukhuset sa doktorn att jag hade fått ett starkt influensa virus och Amanda beskrev det också som influensa så förlåt om jag smittade dig Amanda hihi   
jag har inte gjort så mycket förutom att suttit och hostat, ätit massa Ben&Jerry's kollat tv och smittat ner hela familjen,   

ne fy det är inte kul att vara sjuk...  
  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 januari 2011 15:06

asså mitt immunförsvar suger !    Nu har jag också gått & blivit sjuk. Feber,huvudvärk,ont i magen, ont i kroppen,snorig, trött och frossa. Hatar att vara sjuk , och jag vill ju till skolan i morgon för Isabelle ska börja i vår klass! Och så är det dans imorn gaaaaahh känns som jag kommer missa allt haha.

Jag sov hos julia lördag-söndag igen men denna natten va isabelle med. Vi hade det supermysigt & kollade på skräckfilmen "The Shining".  Hann bara se halva men det va läääääskig. 

lite random bilder från skolan i fredags:

     
 
haha superseriösa och allt också ..

somsagt mår varken jag eller ella alls bra nu men vi ska försöka blogga så mycket som möjligt!

puss

Ovido - Quiz & Flashcards