turtwig

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 3 januari 2011 20:39

hej alla snyggichar!
jag har inte bloggat så mycket idag, förlåt mig,
men iallafall så gör jag det nu samtidigt som jag har så jävla kissenödig att jag nästan dör!

idag var jag på skövdebadhus med Ebba sen så åkte jag hem och nu sitter jag bara här och kollar lite tv osv,
min syster var och köpte en kamera idag, snacka om att jag kommer använda den..   
en sånhär är det iallafall   
vi ses snart!

  
tröja - Gina
Jeanstights - Ungern

   
armband som moa köpte till mig när hon var i Egypten    örhängen jag fick av My , från kappahl

 

see u! /

nu sitter jag här och gör ingen nytta alls så snart ska jag fixa mig och först åka till stadium och kolla på skidkläder sen ska jag träffa Alice & Isabelle! 
men först: Dag 3 - en rolig kväll 

en rolig kväll jag minns var när jag,alice,rebecka och moa gick på disco i 5an, 2 år sen. Discot va på fredriksdal och vi gjorde oss iordning tillsammans hemma hos alice. Alice storasyster gjorde en fläta på mig och la över luggen typ eller vad man ska säga och jag kommer ihåg att alla trodde det var en lösfläta hah. Alla i vårt kompis umgänge som vi träffade där eller vad man ska säga var tillsammans med någon. Förutom jag & moa! Så när det var tryckare sprang vi runt och gjorde allt möjligt haha. Iallafall så var det ett jättelyckat disco och 2 killar "frågade chans" (som man sa då,gahah) på mig den kvällen. När vi kom hem somnade vi nästan vid köksbordet och jag & moa sov sen hos alice. Så mysigt!

   från vänster; moa,jag,rebecka, alice. Bild tagen påväg till discot men min dåvarande mobil 2.0 megapixel kamera    


hörs sen , puss /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 3 januari 2011 09:43

nu skyndar jag mig sen åket jag iväg till skövdebadhus tsm med ebba!  
 

Ovido - Quiz & Flashcards