turtwig

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 21:25

hello,
efter jag hade badat badkar så hade jag inget att göra innan solsidan började så jag satte mig och målade naglarna!

   så såhär blev resultatet. Som ni ser har en nagel gått av men , ah skitsamma haha.
mitt hår är ganska tjockt så det tar evigheter när det ska lufttorka. Så det blev torrt för inte så längesen , tror jag tar bilderna imorn eller nån dag här snart istället!   


pussssss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 21:09

            

E 

vi har precis tagit klart bilderna så dem kommer snart att visas här!



E

ska ta ett varmt bad nu & göra hårinpackning för det behövs verkligen. Ska klippa mig på onsdag vilket också behövs!

somsagt , trött & sliten chey.

    
i frågestunden hade ju vi fått önskemål om att lägga in bilder på vårat hår och om vi ville ha längre eller nånting sånt. Så det kan jag göra ikväll!   

hörs snart!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 16:43


ni kanske inte tänker så mycket på det men det gör jag,


  
= photoshop! 
hon photoshopar så fail , kan hon inte lära sig nån gång?! fast grejen är ju den att hon gör så för att provocera men ändå jag får damp på henne x)

love

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 15:27

haha , asså jag hade sjukt kul för mig själv nyss för jag insåg att det var väldigt längesen jag använde photo booth på pappas dator. Hade glömt av hur kul det är hahahaha!  

osminkad & sliten , ni får tåla det! 



 

       
hahha.
puss  


OMG

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 14:39

asså herregud jag är så glad. Igår kväll så blev jag kidnappad av Alice & Isabelle! De satte en ögonbindel på mig och vi åkte bil , jag fatta ingenting hade inte en aning om vart vi skulle. Sen kom vi fram till Alice hus där jag kände igen mig när vi gick upp för trappan utanför och så. Dom ledde ner mig till källaren & där hade de gjort i ordning supermysigt!! Ett stort vaaaarmt badkar med små flytande hjärtan i , ansiktsmasker , godis, dricka osv. Sen gick vi upp ur badet & Rebecka kom. Så myste vi hela kvällen , inga fel! 

Detta var alltså min födelsedagspresent från dom , jag fyller om 10 dagar men Isabelle åker till thailand snart så vi tog det nu! Som ni kanske förstår fick jag inte med mig kameran när jag blev kidnappad men vi tog en bild med isabelles iphone!   

   i badet , hihi. Alice längst till vänster , Isabelle i mitten & jag längst till höger.



Tack tjejer kvällen kunde inte bli bättre än vad den blev!

bloggar sen!
A  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 13:03

igår kväll kollade ju vi på I rymden finns inga känslor, sen så kollade vi också på Vampyrer suger, haha den va skit bra!
 jo det va väll lite kort vad jag gjorde igår efter sista inlägget,   

Jag har precis duschat och ska snart göra mig i ordning,  lite senare idag så ska hela familjen ta ett "familjefoto" till hallen osv, för nu är ju Markus hemma så vi passa på när alla i familjen var samlade , så ni kommer väll få se en bild lite senare sen   
mer än så vet jag inte,
   bild från längesen.. 

Ovido - Quiz & Flashcards