turtwig

Alla inlägg den 13 januari 2011

Härlig dag idag!
jätte lyckad skoldag med alla möjliga sjuka grejer som hänt haha jag har ätit 14 pepparkakor bland annat situps under vattnet osv!
sen så efter skolan åkte jag ju iväg och träffa Oskar Filip och Fabian, det va skoj jag tog ju typ dem på Cod black ops , yiopeea!
sen vid 7 tiden åkte jag iväg till dalängen med mina päron för informationskväll om Musik profilen osv, det lät riktigt bra och jag tror jag väljer musiken, fast jag gillar ju ruden och mina närmaste tjejkompisar är där och så,, jag vet inte vad jag ska göra men det löser sig säkert!
sen åkte vi iväg till konsthallen i lidköping och kollade på utställningen, min tavla var med (annars hade vi inte gått dit) det va många fina och roliga tavlor och andra gerjer!
sen nu sitter jag här och har skyndat mig att skriva allt detta för jag känner att jag måste sova nu så förlåt om det har gått lite fort, men ni fick iallafall mycket text haha!
haha iallafall så råkade" jag få med filips mössa hem så den ligger här nu hihi   
  
god natt E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 13 januari 2011 19:24

om ni undrar varför jag har bloggat så dåligt är det för jag har noll inspiration och är såå trött men jag ska göra så gott jag kan! När mamma kommer hem men kameran ska ni få se vad jag fick från HM! Beställde en bikini också men den skulle inte komma förens i april..


men eftersom jag är lite utav en bloggnörd ska ni få se alla kändisbloggar jag följer!
haha , here we go:
Foki
Kenza
Kissie
Paow
Dessie
Gaybloggen
Isabelles
Falsksanning
Tyras
Egoina
och lite andra bloggar:
byfanny
ebecka
linnbrask
brudslifes


 ja de va det    vi hörs sen , puss!


   haha bilden är från Sommaren 2009.  Anna till höger och jag till vänster. Hon hade varit i Spaninen i typ 6 veckor och jag hade solat hemma i sverige. Lyckat!




fabiaN  på bild 

   cha cha det är oggebooi här , sitter här hos fabian (nykter).

nu är dt jag som har fått äran att gästblogga häär

gilllat soda stream

ChaCha xoxo //Oskar Ogge Ahokas honkeN


.-

Av ella carlsson & amanda holgersson - 13 januari 2011 15:28

jag ska äta lite, sen ska jag åka iväg och träffa filip!

skriver mer sen, puss!    


     E

Ovido - Quiz & Flashcards