turtwig

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 januari 2011 23:15

jag är sååå såld på denna lilla sjukt snygga & grymma tjej! 

               



E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 januari 2011 23:12

  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 januari 2011 22:20

jag har aldrig visat en "dagens outfit" så jag gör det nu för det ska tydligen höra till vad man har på sig   
     
slapp tröja med mer detaljer än man tror/ser på bilden, från Monki

jeanstights, från Vero Moda tror jag 
kompisarmband jag fått av Amanda i min klass, gulligt!
armband med två berlocker som ni ser närmare på bilden nedan, från Thomas sabo.

sen det som inte syns på bilden är mina rosa lurviga tofflor jag fick i julklapp och sen så en fotlänk från Thomas Sabo, haha vet inte om man ska skriva det men jag göre det hör ju till outfiten!   

det är en liten hund och en jordgubbe!

vi ses puss E 


Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 januari 2011 21:33

Kärlek för mig är när man känner det där lilla extra , när man känner att den här personen vill jag inte förlora. Det kan vara kärlek till en vän, en pojk/flickvän, ett djur, musik, godis , mat ja vad som helst! Jag känner kärlek när min katt gosar med mig , när nån får mig att skratta , när någon hör av sig och visar att de bryr sig om en , när man förlorar någon eller överhuvudtaget när jag träffar nära & kära. Jag känner massa kärlek när jag dansar och är på tävlingar för där finns det så sjukt mycket energi och glädje.

Känner också massa kärlek till er turtwig läsare! 





       

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 januari 2011 19:02

Kom precis hem från trampolinhallen. Asså jag går inte i trampolin men min bror gör & pappa är tränare så jag är där ibland och kör lite dans. Iallafall idag lärde jag mig detta: 

 hehe inte så svårt men har inte vågat innan. Och det är ju lite kul med videoklipp ibland!   

Dag 6 - Vad är kärlek för mig kommer sen! 

kramar! / amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 januari 2011 18:27

ja jag erkänner jag har gjort bilden själv men den är jätte gammal faktiskt!
haha han är ju skit snyggggggg!  
jag kom precis hem från mormor efter mat och massa fika tsm med mormor morfar farmor farfar och famlijen - markus, jätte mysigt!
rebecka orkade helt plötsligt inte hitta på något... så får se om jag gör något ikväll eller inte men jag kommer iallafall att blogga!  
en bild på mig och malin när vi var små, hihi!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 6 januari 2011 13:02

Ella är i duschen just nu och jag bloggar hihi. Igår gjorde vi en videblogg men vi hade kameran för långt bort eller nått så det hördes inte vad vi sa    så det va lite synd men nästa gång vi är får ni en videoblogg! 
Ella ska till sin mormor tror jag så jag ska åka hem snart , bloggar mer när jag kommer hem.


 
hittade en bild på ellas dator som hon har gjort haha så jävla söt   


kärlek till er /

vi sitter hemma hos ella och turtwigar oss som turtwigs ska, hihi,!  

har precis ätit upp våran Ben&Jerry´s Strawberry Cheesecake, vet att ni är avundsjuka! 

hah men vi hade tänkt att sätta på en film snart och så vi kanske bloggar mer sen, 

   tjena skomakartumme!

love/ E&A 

Ovido - Quiz & Flashcards