turtwig

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 8 januari 2011 23:20

den här musikvideon är så bra , värd att kolla på!






A
 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 8 januari 2011 21:00

hej förlåt jag bara bloggar lite snabbt medans jag poppade popcorn!
men bloggar sen när fångarna på fortet är över!

ska spöa mamma pappa och felix i buzz nu. 
Skriver sen!

 

det här är Totte i Ellas klass , och han kan seriöst låta som en ko! Och det är på riktigt asså han gör nånting i sin hals så det låter helt stört! haha lyssna!   


/ A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 8 januari 2011 13:42

        
hon är så söt!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 8 januari 2011 13:26

Justin Bieber i egen hög person som går in i en glasdörr! hahahha  

   



förlåt för att jag inte har bloggat alls nu när vi har haft så mycket besökare men jag har varit på tjejkväll & då är det inte så socialt att sätta sig vid datan. Sitter just nu och myser i myskläder men ska fixa i ording mig snart. Missade att skriva Dag 7 igår så den kommer nu och dag 8 kommer ikväll.

Dag 7 - Min bästa vän 
jag har faktiskt 4 st bästavänner som jag kan säga allting till. Och då menar jag verkligen ALLT. Nämner inga namn men de här 4 personen kan man alltid räkna med , skrattar man alltid med och ingen utav dom har svikit mig någon gång. Utan er skulle jag inte vara något , ni är en del av mig och jag är så glad att jag lärde känna er. Alla borde ha en vän som ni , jag älskar er så jävla mycket.


/ A 

Ovido - Quiz & Flashcards