turtwig

Alla inlägg den 20 januari 2011

ja , håller fortfarande på att öva på den men såhär ser det ut just nu!

 
fast med hjälp av en kompis då   
hehe , hörs imorn!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 januari 2011 21:28

Fick ju ritningar på dräkterna igår. Fick 8 st ungefär och här är mina 4 favoriter.
 dock utsuddade eftersom jag inte vill att ni ska se förens den är klar   

Ella kan inte blogga för hon har jättehög feber & har vart på sjukhuset och så , så tror hon inte mår så bra av att blogga eller vad man ska säga hehe. Ni får klara er med mig tills hon mår bättre!   


får se om jag bloggar mer ikväll annars hörs vi imorn! so long

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 januari 2011 17:29

har tråkigt , vill åka och träna singel men inte ensam. Nån som vill med?   

   

pussssss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 januari 2011 16:49

rösta gärna i omröstningen!   
(högst upp i menyn här till höger) 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 januari 2011 16:30

hello , drack nyss en stooooor kopp varm choklad! mysigt hehe
haha igår gick jag upp lite tidigare och va skitstolt över mig själv typ haha för jag brukar va jätte seg på morgonen. Kom ner till köket och hälsade på pappa , sen kom jag på att vi hade sovmorgon. SOVMORGON!! då blev jag sur haha. Men tog det lugnt på morgonen då och det var också chillidill   

Hann ju även ta "dagens outfit"  igår morse så här har ni hur jag såg ut igår!

   

gif animation maker
lite kortare tischa - HM
svart linne från någonstans,
Jeanstights från HM
Armband som jag fick av moa när hon va i egypten



ttyl

Ovido - Quiz & Flashcards