turtwig

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 23:09

Ella:
Tänk på en kille och fyll i .♥

är ni lika gamla? nej
är han lång? ja
är han söt? jodå
är han oschysst? nej
är han snäll? ja
kan du säga allt till honom? inte allt
är han lätt att dela skratt med? ja
har han gjort dej ledsen? nej
har han gjort dej glad? ja
kan du prata med honom om du är ledsen? ja

kan ni dela glädje tillsammans?  ja
har du varit arg på honom? ne
har du skrikit åt honom? ja
har du kramat honom mer än 10 gånger på en dag? vet inte
har han vart jobbig? nejdå
tycker han att du är snäll?: ja
kan du tänka på honom? haha ja
brukar du sakna honom? nt direkt
tycker du om denna killen som mer än en kompis?  nej
har du känt personen länge? som amanda ungefär

Amanda:
Tänk på en kille och fyll i .♥

är ni lika gamla? ja
är han lång? nae sådär
är han söt? jadå
är han oschysst? nä
är han snäll? ja
kan du säga allt till honom? inte riktigt allt men mycke
är han lätt att dela skratt med? ohja
har han gjort dej ledsen? ne
har han gjort dej glad? jaa
kan du prata med honom om du är ledsen? ja
kan ni dela glädje tillsammans? ja :D
har du varit arg på honom? ja
har du skrikit åt honom? ne
har du kramat honom mer än 10 gånger på en dag? tror inte det
har han vart jobbig? näjdå
tycker han att du är snäll? hoppas det haha, nemen ja de tror jag
kan du tänka på honom? klart jag kan haha?
brukar du sakna honom? ja
tycker du om denna killen som mer än en kompis? nope 
har du känt personen länge? nått år

gissa vilka ni tror att det är!


vi bloggar senare pussi!
 
 E&A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 22:18

Ni är så jävla grymmmmaaa så det är inte sant!  



NI ÄR BÄSSSTT!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 20:42




BESÖKSREKORD

somsagt , ni är så bäst!

-

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 15:33

sitter i min morgonrock och är hur glad som helst att ni läser våran blogg och ställer så många frågor, ni är verkligen bäst!  


   E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 15:00

Åh ni anar inte hur glad man blir när man loggar in och ser att man har fått 2 nya kommentarer och 2 nya frågor. Det är ju inte så mycket men alltså vår blogg är ju inte så värst stor men man blir ändå så glad! som rubriken säger , ni turtwig läsare äger!   

Dricker iallafall varm choklad nu , det är typ min drog på vintern haha.  

Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

 


  • - Brukar dansa i vardagsrummet minst 3 gånger per dag
                    - Vill ha mycket längre hår än vad jag har
                    - Har svårt att bli förkyld men när jag väl blir det tar det ett tag innan jag blir helt frisk
                    - borde kunna gå ner i splitt eftersom jag är i starklass men jag suger på det. NYÅRSLÖFTE!
                    - jag har osynliga magrutor (lovar!!)
                    - jag är en såkallad bloggnörd , finns inte en kändisblogg som jag inte följer
                    - jag är en spara
                    - har puffkrig med typ 15 personer på facebook
                    - tycker inte skolan är så tråkig som alla säger för jag har världens bästa klass
                    - HM är min absoluta favoritaffär


    ja det var väl det , sjukt svårt att komma på grejer haha. vi hörs sen , / A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 06:52

GODNATT!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 05:27

jag och mamma är ensamma i hela huset och kan säga att det är aboslut inte litet det är skiiiiiiiiiiiiiiiit stort här jag hittar inte någon stans!
mamma har jätte mycket att göra och jag kan inte hjälpa till för hon håller på med något syre och prover osv (hon jobbar på eurofins, det är ett labb) och jag sitter här och flöjer er egenom natten, haha jag är jätte trött vill bara gå och lägga mig, dem har ett jättefint sovrum men vågar inte gå och lägga mig där för det ser typ ut som ett rum i The Grudge3  förutom att det inte är en vit säng då men ändå!   
jag har varit uppe i ca 19 timmar, och vi kommer åka hem runt 06.30, ska bli så himla skönt att få sova när vi kommer hem!

förlåt sitter på en annan dator nu och fortfarande inga bilder!
  E
  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 januari 2011 02:50

sitter just nu på mamma´s jobb och dricker Cacao Creme, det är en sorts varm choklad fast lite "lyxigare" eller vad jag ska säga haha   

som sagt jag kommer nog nattblogga så mycket jag kan, såhär ser min dag ut idag,
hemma runt 6-7,
sova
ta bilder tsm med min syster (troligtvis)
träffa värlens bästa amanda!
och tillsist försöka omvända mitt dygn   


läste det 118118 hade skrivit som svar till amanda, gud vad glad jag blir, jätte kul att dem tog sin tid att kolla in här hos oss och att dem gillade det, hihi!

förlåt för att jag inte har någon bild det suger jag vet men men!
E

Ovido - Quiz & Flashcards