turtwig

Alla inlägg den 2 januari 2011

jag ska sammanfatta min första kyss i inte en alltför lång text:

asså man har ju pussat killar på dagis/förskolan och så men min första riktiga kyss var sommaren 2009,alltså ett och ett halvt år sen ungefär, med killen jag var tillsammans med då. Vi var 3 par som hade haft myskväll och det va mitt i sommaren. När jag skulle hem på kvällen sa man ju hejdå & så , så då hände det bara lixom. Kommer aldrig glömma den sommaren! 

  .

/amanda

Av ella carlsson & amanda holgersson - 2 januari 2011 23:35


grym låt , grym video!


Kom nyss hem från Isabelle & Alice , vi hade de mysigt som vanligt. Dag 2 - Min första kyss kommer snart! 
love /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 2 januari 2011 15:43

har precis gjort mig iordning oså,
ska åka iväg till morfar snart och sen ska jag troligtvis träffa Ebba,
  mongoo, hih den är tagen exakt nu ungefär, 

vi ses puss
btw, glöm inte att ni kan fråga oss saker i "fråga oss" rutan till  -->

Av ella carlsson & amanda holgersson - 2 januari 2011 15:42

haha vet inte vart rubriken kom ifrån    
men jag är med isabelle nu iallafall & vi väntar på alice och rebecka för dom är seeeeega! 
bloggen ligger lite halvt nu för det har varit så mycket annat med nyår och allt. Men nu ska vi blogga mycket igen , eller hur ella?    
jag var iallafall förkyld över hela nyår och det har inte gått bort än. INTE KUL , hatar att vara förkyld det är så jobbigt och man känner sig så äcklig haha. 


     


/ A

Ovido - Quiz & Flashcards