turtwig

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 4 januari 2011 19:00

hej , förlåt för att jag inte har bloggat alls idag men det har bara inte blivit så.

Dag 4 - Det här stör mig
Jag stör mig på när godiset tar slut,när datorn inte funkar och när man äter clementiner med 6377824 st kärnor i. Jag stör mig på Kissie , på folk som låtsas vara någon annan och falska människor. Jag stör mig också på att ha underskåp, det suger.

hehe de var väl det , kommer inte på något annat just nu   


  
Bild från halloween , jag alice och isabelle. Haha jäkla mycket godis fick vi iallafall!

love / A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 4 januari 2011 18:44

  
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 4 januari 2011 14:18

oj vilken slapp dag, jag sitter i morgonrocken fortfarande.. ja jag vet det är mitt fel och jag borde gå upp och säga hej till omvärlden men jag orkar verkligen inte men kanske hittar på någonting ikväll, 
såhär sitter jag och kollar på Disney Channel och kollar olika hemsidor, gick in på H&M.com och hittade att man kunde göra sin egen outfit!
så jag grejade lite med det, såhär blev det, back in black liksom!
       
gjorde en kille också men han blev också svart och det va lite tråkigt.. jaja!

bloggar senare ska försöka ta tag i mitt liv och hitta på något nu!

Ovido - Quiz & Flashcards