turtwig

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 20:24

lite sommar hade inte varit helt fel!

                     
A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 20:03

Febern är äntligen borta men jag är förkyld och hostar som en gammal skata som suttit en fullvuxen val i munnen!   
jag får se om det blir någon skola för mig imorgon men vi får hålla tummarna på det!

jag ska kolla om det finns någonting kul på TV och ta lite till glass ( Ben & Jerry's Baked Alaska) jätte god! 
 

E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 20:00

lite sommar hade inte varit helt fel! 


                        

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 16:00

sitter här dunderförkyld & snörvlar. Har ingen feber längre så jag var i skolan idag men är fortfarande väldigt täppt och så. Ska åka och kolla på min dans snart iallafall   

På fredag ska jag & mamma träffa Eva (hon som syr dräkterna) och köpa tyg till dräkten. Det kommer bli super!

btw , denna bikini har jag beställt hem! Likadan som ellas fast blommig:

   

 

 

puss A 

Ovido - Quiz & Flashcards