turtwig

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 januari 2011 23:01

just nu ligger jag i sängen, redo för att sova!
vi ses imorgon ,puss   

 orkade inte ta en ny bild, jag vet den är skit ful, aja jag erkänner jag ser ut såhär när jag sover, 
 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 januari 2011 21:24

Kameran va urladdad så den ligger & laddar nu men ni får bilderna på kläderna från HM imorn.
Just nu myser jag i mina pyjamasbyxor också från HM!

 
sry för mobilbilden.

kärlek till er / A

-

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 januari 2011 18:04

varje gång jag ser dig känns som ett slag i magen



   



Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 januari 2011 16:25

vi hade världens bästa Schema idag i skolan , 
Dagboken" (vi lyssnar på en ljudbok)
kroppen
rast
ställ upp
konsert
lunch 
rast
kroppen
språkval 
SLUT!
jätte skönt att slippa jobba!
 jag och klassen var ju på Musik Profilens konsert på dalängen, dem är alltid lika bra GRYMT!  

just nu sitter  jag här och tänker på om jag ska göra mat, det bästa när jag ska laga mat är att det inte finns så mycket att välja på eftersom jag bara kan steka köttbullar och göra makaroner, det är helt sjukt jag kan inte ens steka ett ägg eller jo det kanske jag kan, får testa det någon gång,haha, 
   
en oseriös och en mer seriös bild, 

ni kan få se 2dagens outfit" lite senare idag!

HA DET BRA
E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 januari 2011 15:04

ahaha jag vet mina rubriker suger. Men jag åt tomatsoppa nyss & de va varmt. Brände mig på tungan   
Ska snart åka iväg och träna med filip & kanske rebecka så det blir ett snabbt inlägg. Igår fick jag kläderna från HM så ni får se dom senare!

puss 

   ha - ha - ha

 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 januari 2011 09:36

har projekt i skolan nu & min grupp är lixom klara medvårt projekt och matsalen öppnar inte förens om en timme! Så då lånade jag en dator för jag orkar inte åka hem haha.

ni får lite bilder från google på olika naglar !

      
kvinnan med världens längsta naglar , dock gick dom av i en bilolycka 2009.
   de här´
de här naglarna är ju ändå helt störda?  

A

Ovido - Quiz & Flashcards