turtwig

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 22:45


Kissie

jag hissar kissie för hon har en underhållande blogg med sjukt mycket läsare. Hon vet vad hon ska göra för att det ska bli kaos. Hon har trots allt en av sveriges störta bloggar?
 


Kissie
jag dissar också kissie för att hon kan vara riktigt elak och hänger ut massa andra bloggare. Men den största dissen kissie får nu är hur hon redigerar sina bilder?! Hon kör ju med ps (photoshop) och hon kan ju sin grej men kollar man noga så märker man verkligen.. 
Till exempel:

 
1. what's up med hennes hår lixom?
2.brösten är också helt photoshopade och snea
3.hon har dragit in midjan en aaaaning
4.syns inte så väl men benen är också redigerat

 
på denna bild ser ni att stolparna i bak är snea , vilket betyder att hon har gjort sig själv smalare. Om ni kollar smalbenen är dom också helt wierd

 

   här ser man också , kollar ni i bakgrunden är möblerna,golven och väggarna helt snea. Hon har då gjort brösten större och sig själv smalare.



ja de va mina åsikter.
godnatt

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 20:40

fick ju en klänning , ett linne och en t-shirt från HM häromdagen. 

Här är linnet:
 


Klänningen: 

 


och en bättre bild på rosorna:

 

den svarta tishan är i tvätten just nu men det är denna iallafall,

 

puss A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 18:49

förlåt att jag inte har bloggat men jag gjorde faktiskt ett videoinlägg men det tar 1 timme att ladda upp typ och jag skulle iväg så jag va tvungen att gå ifrån dator och då kommer ju såklart pappa och ska sätta sig vid datorn och råkar klicka bort sidan när det va typ 1 min kvar   

Inte kul alls, men ska göra en ny nu för orkar inte skriva vad jag gjort idag hihi   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 18:16

Jag just nu:
osminkad,trött,snuvig och ska precis läsa Frida! 

   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 13:45

jag sitter just nu inne i vardagsrummet i min mogronrock och har precis duschat och ska snart sminka mig och ta på mig kläder.
Idag skulle jag träffa Rebecka och lite folk sen får jag se hur det blir   


jag rev upp ett sår lite ovanför läpparna igår så jag tog på idomin efter jag duscha  fast ah det hjälper la inte ett skit men ändå, så att ni inte tror jag går och blir fjortis   

    E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 12:33

idag när jag vaknade var jag jättesnuvig och nös hela tiden & snöt mig och blablabla. Sen kollar jag på film , sorglig film vart det så jag börja gråta (hatar&älskar gråtfilmer) så då blev jag ännu mer snuvig. Sen hjälper det ju inte med att mitt immunförsvar suger! Så jag tror jag håller på att bli förkyld nu igen , 2 dagar innan dansen börjar BRA AMANDA! 

  
förkylning + gråtit = ser ut som något katten släpat in. Så förlåt för bilden haha. 
Åt precis upp min brors Lion också , mindre bra kanske men de va gott   

hörs sen puss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 01:05

  
bild från nån träning , hehe.

godnatt! /

Ovido - Quiz & Flashcards