turtwig

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 14 januari 2011 23:14

hahaha , jag har glömt av typ 5 dagar på listan där jag skriver info om mig! Så nu skriver jag de jag har missat , läs det ni vill läsa helt enkelt.   

Dag 10 - Det här saknar jag 
Jag saknar när vi va ett riktigt stort gäng på skara sommarland i somras. Kommer ihåg att det var en torsdag och det va skitfint väder. Jag åkte dit med Alice,Rebecka,Ella,Oskar & Filip. Sen träffade man massa blandade folk där och det va sjukt kul iallafall. Så det saknar jag.

Dag 11 - Detta ångrar jag
finns ganska mycket jag ångrar just nu,

Dag 12 - En sak jag ska göra innan jag blir 30  
HOPPA FALLSKÄRM! 
 

Dag 13 - Mina drömmar 
haha okej det här är ju bara drömmar men jag kör på ; Skulle vilja bo i ett stooort hus tillsammans med mina närmsta vänner. Alla skulle ha varsitt skitsnyggt rum & ett fett badrum! Vi skulle bo granne med Maria Montazami och Rihanna. Jag skulle jobba som skådespelare (verkar så sjukt kul!). Ja , somsagt man kan väl få drömma haha.

Dag 14 -  Det här är jag beroende utav (dagens!)
hihi den här va lätt. Jag är helt klart beroende utav min mobil! Har den med mig överallt verkligen. Förutom i duschen då kanske.

 

puss /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 14 januari 2011 14:51

   ella lagar mat (nudlar) för jag kan inte göra nudlar haha så hon gör åt mig. Snäll kompis jag har va?
Så vi ska äta nu och lite så sen kommer det kanske en videoinlägg!   


love / A & E 

Ovido - Quiz & Flashcards