turtwig

Alla inlägg den 29 januari 2011

Hej och förlåt för att jag inte har varit så social idag, men jag vaknade vid 20 i 2 och åt frukost vid tvN så fastande lite vid ett program sen duschade jag och så kom Farmor och Börje och Beatrice och Emil hade köpt kladdkaka så vi tog en fika hela famlijen och farmor,börje, emil och Malin, mysigt!
Sen nu ikväll så gick famlijen + Emil till Troja och åt, det va jätte gott och sen så tog vi en tur förbi hemmakväll innan vi åkte hem och hyrade, I rymden finns inga känslor, vampyrer suger och sen så var det någon till som jag inte minns vad den hette   
och nu ska vi kolla fångarna på fortet sen så blir det filmtime tsm med Beatrice Emil och Markus, 

förlåt för alla namn och folk som ni inte känner till men tar det lite snabbt,
Farmor är min Farmor haha.
Börje är min Farmors man
Beatrice är min syster
Markus är min bror
Emil är min systers kille

Malin är min brors tjej 
  
    E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 januari 2011 17:52

hej , kom precis hem från skövde och ja de va kul vi åkte mycket och så , så nu är man lite slö men det är mest gött.
Ska till alice snart & vi ska ha minispa i hennes källare där dom har ett stort badkar , eller typ jacuzzi eller vad det är så det ska bli supermysigt! Vi ska bada , göra hårinpackning , ansiktsmask & kanske måla naglarna osv. hihi! Tar med mig kameran så ni kan få ta lite del av våran mysiga kväll    

så jag ser ut såhär just nu,

 

     mjukisar , pippitröja & krullebulle in my    


får se om jag bloggar mer innan jag åker men annars får ni ha en mysig kväll!
puss A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 januari 2011 10:22

som rubriken säger , ska till Skövdes äventyrsbad med Pappa & min bror Felix så ingen uppdatering idag för mig men jag skriver när jag kommer hem, vilket blir runt typ 6 ungefär skulle jag gissa på.

 
google bild.

TTYL /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 januari 2011 00:09

har haft en jätte mysig kväll med Amanda och sedan med famlijen, nu har min bror kommit hem också så det känns på topp för alla i familjen är hemma tsm nu   


ska nog ta och sova nu för jag är såååååååååååååååååå trött, bloggar imorn!
  E

Ovido - Quiz & Flashcards