turtwig

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 januari 2011 21:35

min första kärlek va när jag va 6 år & gick i förskolan. Alla tjejer va kära i denna killen men han va inte så intresserad själv haha så inget mer det det. Men ändå jag va 6 lixom och visste inte vad kärlek va. Men första gången jag kände riktig kärlek till en kille va sommaren 2009 då jag hade min första riktiga pojkvän   

yoo

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 januari 2011 21:01

Jag gick ju och mötte måns förut ihop med Lizzie, och vi gick en liten promenad med henne sen så gick vi hem till mig och bytte julklappar spelade kort osv,nu ska jag äta och försöka sova lite för att orka med att vakna upp imorgon kl 06.30, hoppas ni har haft ett bra lov!
    

Visar er imorn vad jag fick av Måns!, så holl ögonen öppna! 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 januari 2011 20:26

De va ganska många , eller ah 3 st hehe , som hade kommenterat så jag laddar upp filmerna imorn kväll! 

Langar dansbild!

 

hej bloggen! 
när jag kom hem hitta jag en henrys påse och blev asglad!   

    
öppna påsen och i där låg mitt livs kärlek.

   mitt öga ser lite cp ut men orkade inte ta fler haha.

Ladda precis in filmer från danstävlingar till min dator. Skulle ni vilja se nån film? Kommentera isåfall så laddar jag upp några!   


puss / A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 januari 2011 14:56

haha nu går jag och möter måns på lidköping´s, haha vi ska byta julklappar, som rubriken talar bättre sent än aldrig!   
    bilderna tagna nu, javet skit fula men det gör ingenting, man ska ju visa vem man är på en blogg, right? ;) 


vi ses snart!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 januari 2011 13:22

hihohejgallopptjopp,
ska ner och äta nu & sen ska jag till isabelle.

snabbt inlägg vi hörs sen puss!

 

A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 januari 2011 12:29

jag  lovade ju er igår att blogga såfort fångarna på fortet var klart men det glömde jag, ist kollade jag på John Tucker Must Die tsm med mina föräldrar haha det va nog första gången dem gick med på att kolla på en "Amerikansk Tonårsfilm"   , sen så gick jag faktiskt och la mig för jag va så jävla trött!
har inte hunnit göra så mycket idag, har ätit frukost och  kört frågesport med mamma och pappa, haha jag vann ju inte direkt.. 
vet inte riktigt vad som händer idag förutom att jag måste jobba matte, inte kul , men annars ska jag hitta på något skoj   
 
han är min man!

vi ses E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 9 januari 2011 00:06

innan jag skriver vill jag bara säga att vi har världens bästa läsare!   


Dag 8 - Ett pinsamt minne 
haha jag har ganska många pinsamma minnen. Men ett jag kommer ihåg (som också va väldigt roligt) va när jag & rebecka åkte hem från SM i discodans (ni som inte vet vad discodans är klicka här & här.). Det var 2007 och vi va 10/11 små år haha. Påväg hem i bilen bestämde vi oss för att stanna vid laxsjön och bada! Så vi tog på oss bikini och gick ner och bada vid bryggan och så. Sen av någon anledning tog vi av oss bikinisarna för vi ville testa att nakenbada (haha stört ja vet) så vi la kläderna på bryggan och simma runt och skratta som idioter. Och då såklart kommer det två tanter gåendes på bryggan mot oss och vi får panik. Det är då inte det lättaste att ta på sig en bikini under vattnet när man är stressad! Vet inte hur det gick för rebecka men mina trosor satt bakofram tror jag haha. Sen börja dom prata med oss och fråga hur kallt det va osv medans jag & rebecka va kvar i vattnet för vi ville inte gå upp med badkläderna helt cp på haha. Tanterna bestämde sig för att inte bada så de gick iväg och då pustade vi ut och skratta så jag vet inte vad. Grejen va att jag vet inte om de fattade att vi va typ halvnakna..Men vi var typ 11 år , haha så kan det gå!


godnatt / A

 

Ovido - Quiz & Flashcards