turtwig

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 10 januari 2011 22:08

ni hade tur , nu langar jag dansfilmer som lovat! 

Jag & Rebecka i paren på nordiska mästerskapen 2010:


Jag dansar disco singel i Eskilstuna 2010. Jag har rosa & vit dräkt och står lite mer i bak men jag spinger fram efter några sekunder:


Här dansar vi uppvisning på Idrottens hus här i lidköping. Först Alice Stridh , sen Jag & Rebecka och till sist Sabina Westerling:



Jag dansar singel på NM 2010. Som videon innan , rosa & vit dräkt:

 
Och sist men inte minst min discogrupp Destiny i Täby 2010:

 

hoppas ni blev nöjda , puss! / A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 10 januari 2011 21:53

Ursäkta jag får ta bilderna imorn för jag hinner inte nu,  jag måste äta lite snabbt ta en ipren för min jävla verk, gå och lägga mig kolla på en film och sedan försöka vakna upp imorn haha   
förlåt att jag är så tråkig, vi ses!
   

love

har precis bakat chokladmuffins med choklad bitar i , det kommer blider lite senare!
nu ska jag äta sen börjar top model! yippie!
 
julpyntet borta! :( 


E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 10 januari 2011 19:48

jag måste ju ladda upp filmerna på youtube innan jag laddar upp dom här så har ni tur kommer de ikväll annars imorn! love , / AMANDA

Av ella carlsson & amanda holgersson - 10 januari 2011 19:34

snart kommer dansfilmerna!

sitter här med rebecka nu & vi har precis bränt en skiva men massa ny dansmusik   
så vi ska till sockerbrukets danslokaler och träna lite snart.

Här är några av de låtar som vi brände ner:
(spola fram lite så kommer dunket hihi)











 A

första dagen i skolan va faktiskt rätt bra, det va kul att träffa alla i klassen igen och så men det känns ändå lite tråkigt att behöva gå upp varje morgon och göra samma sak, jobba!.. 
men annars va det bra!    
tar två riskakor!
 
nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla på någon film för jag har världens jävla hvv, det suger men men bara att göra det bästa av situationen!   


VI SES SNART!
LOVE

   nu börjar det igen..


Ovido - Quiz & Flashcards