turtwig

Alla inlägg den 7 januari 2011

efter en super mysig dag så går jag och lägger mig med Toy Story 2 på tv skärmen!  

ha det super bra! 

 på en grupp på facebook  som har titeln: alla vi som vill ha Astrid Lindgren på 200lappen" jag är en av dem som vill ha henne där, hon är ju underbar osv, men jag skojade och la ut denna bilden     inte alls seriös eller något sånt jag bara tyckte det va en rolig grej liksom och alla blev skit arga och en skrev i meddelande till mig osv, dem blev skit arga!
jag menar vad har jag gjort dem eller?

så till er så FÖRLÅT OM JAG FÖRSTÖRDE ER KVÄLL!  

haha lite stört att dem lägger tid på att störa sig på andra människor tycker jag..  

jag kommer troligtvis att blogga snart, amanda är på någon gruppkväll med dansen eller vad det var så hon kan inte blogga nu men jag är här!   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 januari 2011 21:53

sitter uppe i tvrummet tsm med päronen och kollar på tv, haha rätt självklart ändå   
slapp dag, har varit med Vega och chillat, sen så nu sitter jag här i en slapp tröja,stora mjukisbyxor  och helt ofixad, SKÖNT! 
HA DET !

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 januari 2011 14:24

va nyss inne på mammas dator och hittade massa gamla bilder! eller vissa är inte så gamla men,

Amanda Holgersson genom tiderna:

   tiden då jag var vig. - 2010 (vilket jag inte är nu efter lovet)   tiden då jag hade tight rumpa. (haha) - 2008/2009

 
tiden jag & rebecka körde på pippi frill - 2007

 
tiden då jag var blondie. (från i somras, solblekt -.- )

 
tiden då jag tog egobilder i källaren. (2008) 

   tiden då jag spelade spel på pappas jobb. (cartoonnetwork.se) - 2004/2005

   tiden då jag va modell. - 2004/2005

    
tiden då min lillkusin mosade mitt huvud. - 2010

   tiden då jag sminkade felix till halloween. - 2010

   

   tiden jag var häst. - 2004/2005


/ A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 januari 2011 13:50

va precis ute med min hund 20 minuter efter jag vaknat! 

såhär ser jag ut nu, osminkad och fin!
dricker "gul Kiwi Mangostan" eller något, skit god! 


  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 januari 2011 12:44

dessa skor hade jag inte villat gå i! 

skor i form utav hundar, hihi 


   

musik skor, yeaah man kan lyssna på musik vart man än går!, perfekt för mig!

skor som ska föreställa en tjejer, ser ni att det är en puss mun längst fram på skon? 

  
yeaah fisk sandaler !


    bilar !

  spel skor! 

haha vet inte riktigt vad jag ska kalla dem!

    

game skor! , det är gameboy på sidorna!


även demma har ett gameboy på sidan! 


    

snygga Klackar för en simmare!,,,

   att gå på man är inte heller fel !   
   eller desserter!  


nu går jag ut med min hund!
vi ses ,

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 januari 2011 03:16

Hej, ligger i sängen och ska sova nu. Usch måste verkligen vända tillbaka dygnet.. Iallafall fick pappa en iPad från sitt jobb och den fick jag låna ikväll, skitgött! :D Tråkigt inlägg utan bild jag vet men den finns inte Java flash eller vad fan det är så jag kan inte lägga in nån smiley,ändra texten eller lägga in en bild :( sorry!godnatt, / amanda.

Ovido - Quiz & Flashcards