turtwig

Alla inlägg under januari 2011

  
vad tycker ni? Är dom lika eller inte? 


Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 januari 2011 15:40

sitter nu kl 15.45 och har inte fått på mig mer än trosor och en tröja och smink kan vi ju inte ens tala om, det blir inte av på hela dagen,
jag är så trööög på söndagar   
  rolling stones tröja från JC,  osv.


E

<3

Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 januari 2011 14:17

Förlåt att jag inte bloggat så mycket men det är för jag har försökt ladda upp video inlägg och det har bara skitit sig helt och ah,, så jag blev jätte arg osv, 
Iallafall,, igår va jag med  Filip, Oskar, Fabian och Ludvig, sen kom jag hem och åt,kollade på tv med mamma och pappa och lite sånt, sådär såg in dag ut igår   
sen idag tror jag att jag bara ska ta det jätte lugnt för det är ju söndag och dessutom så är det SOLSIDAN SÄSONG 2, jag hade tänkt kolla SOLSIDAN SÄSONG 1 för den har vi hemma och så då kan jag ju köra ett litet solsidan maraton, hihi   

  
bild på mig och amanda


vi höres

Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 januari 2011 12:40

gif maker online

vet att ni tycker jag är cool.    / A


Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 januari 2011 11:54

hej , blir en hemmadag för mig idag igen för jag är inte riktigt heeelt frisk än. Och jag vill ju vara frisk tills dansen imorn    
Jag har 2 "nyårslöften" inom dansen som jag ska klara!

1. Kunna gå ner helt i split ( kan inte det än haha)

   (inte jag på bild)

 

2. Kunna göra backcatch ! 

   
och för att  kunna göra det måste man va vig i spagat och i ryggen så det är bara att börja stretcha!   

pussar

Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 januari 2011 00:15

skriver mer imorn förlåt har försökt göra ett videoinlägg hela dagen men det har bara skitit sig hela tiden, skriver mer imorn för måste sova nu, 
förlåt 

  bild tagen kl 14.00 idag


E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 22:45


Kissie

jag hissar kissie för hon har en underhållande blogg med sjukt mycket läsare. Hon vet vad hon ska göra för att det ska bli kaos. Hon har trots allt en av sveriges störta bloggar?
 


Kissie
jag dissar också kissie för att hon kan vara riktigt elak och hänger ut massa andra bloggare. Men den största dissen kissie får nu är hur hon redigerar sina bilder?! Hon kör ju med ps (photoshop) och hon kan ju sin grej men kollar man noga så märker man verkligen.. 
Till exempel:

 
1. what's up med hennes hår lixom?
2.brösten är också helt photoshopade och snea
3.hon har dragit in midjan en aaaaning
4.syns inte så väl men benen är också redigerat

 
på denna bild ser ni att stolparna i bak är snea , vilket betyder att hon har gjort sig själv smalare. Om ni kollar smalbenen är dom också helt wierd

 

   här ser man också , kollar ni i bakgrunden är möblerna,golven och väggarna helt snea. Hon har då gjort brösten större och sig själv smalare.



ja de va mina åsikter.
godnatt

Av ella carlsson & amanda holgersson - 15 januari 2011 20:40

fick ju en klänning , ett linne och en t-shirt från HM häromdagen. 

Här är linnet:
 


Klänningen: 

 


och en bättre bild på rosorna:

 

den svarta tishan är i tvätten just nu men det är denna iallafall,

 

puss A

Ovido - Quiz & Flashcards