turtwig

Alla inlägg under januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 januari 2011 19:27

kom precis hem från dansen och det var kul som vanligt!
Tänkte på om jag skulle göra en kategori för dans som ni kan gå in och läsa lite mer i.
Vad tycker ni om det?    


nu: jobba matte & engelska.. 

hahah sjukt ful bild jag vet , men vad som menas är att jag hittade lite chips också!  
fast nu är dom slut :( 

skriver sen om jag kan men det tror jag. pusssssss !

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 januari 2011 19:21

Jag och mamma åkte ju till tandläkaren för att sätta på mitt tandsmycke imorse vid 9 tiden, så fick sovmorgon till kl 07.30
det blev jätte fint och jag är jätte nöjd, ni kommer få se bild lite senare idag   

sen så skjutsa mamma mig till skolan och då var det idrott, det va skit kul idag faktiskt sen hade vi ju vanliga lektioner osv.
efter skolan så åkte jag iväg till stan tillsammans med Klara och Amanda, vi var ungefär på stan i en halv timme sen skulle dem träna så jag gick till Vero Moda och sen cyklade jag hem.
ni kommer få se bild på det jag köpt lite senare ikväll,   
  5 år.



E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 januari 2011 17:13

hittade denna godingen i brevlådan, den ska läsas medans jag äter, 
sen kan jag blogga igen, hihi vi hörs! 

   E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 januari 2011 16:51

ska bara äta lite snabbt!

 E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 januari 2011 16:30

make avatar

tidsinställt inlägg,

hahaha kolla vad min mamma skrev på facebook nyss:

   "Me like."  Hur många vuxna skriver så? hahahaha   


Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 januari 2011 14:52

hello , kom precis hem från skolan så nu sitter jag och gör engelska glosorna. Mindre kul men sånt man måste göra   
Har dans idag igen så jag skriver mer när jag kommer hem.
hoppas ni haft en go dag , min var helt okej men tisdagar är den segaste dagen i skolan. Det enda roliga ämnet vi har är bild , och i slutet har vi ett svenska pass på 2,5 timmar. Seeegt!

hörs sen!

 
bild från när jag och ella va ute i snön och tog lite kort,

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 januari 2011 08:22

nu åker jag iväg och sätter på den lilla g-klaven i vitguld på min tand!   
   och      

vi får se hur det blir, hoppas på det bästa!

Ovido - Quiz & Flashcards