turtwig

Alla inlägg under januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 januari 2011 15:06

asså mitt immunförsvar suger !    Nu har jag också gått & blivit sjuk. Feber,huvudvärk,ont i magen, ont i kroppen,snorig, trött och frossa. Hatar att vara sjuk , och jag vill ju till skolan i morgon för Isabelle ska börja i vår klass! Och så är det dans imorn gaaaaahh känns som jag kommer missa allt haha.

Jag sov hos julia lördag-söndag igen men denna natten va isabelle med. Vi hade det supermysigt & kollade på skräckfilmen "The Shining".  Hann bara se halva men det va läääääskig. 

lite random bilder från skolan i fredags:

     
 
haha superseriösa och allt också ..

somsagt mår varken jag eller ella alls bra nu men vi ska försöka blogga så mycket som möjligt!

puss

kör på mammas uttryck , me like! : 


       


btw , fyller 14 om 2 veckor och 4 dagar!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 22 januari 2011 15:07

hej bloggen !
Har inte bloggat något när jag har varit hos Julia för vi har inte suttid vid datorn något och så. Men vi hade det supermysigt !   

Har laddat in grejer från mobilen nu så ni kommer få se lita utav varje då och då , hehe. 
   
bild från i somras     
hälsa ella ett krya på dig så blir hon nog superglad!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 januari 2011 17:46

lite smått av hur jag såg ut idag,

     


ska till julia snart igen hon har tränat handboll , ah vi ska iallafall äta pizza & kolla film. Myyyysigt    så kanske inte bloggar så mycket ikväll bara om vi sitter vid datorn men tror inte att vi ska det.

love A

 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 januari 2011 14:42

sitter här med julia (hennes blogg hittar ni här
vi har precis ätit typ och jag vet inte vad vad vi ska göra nu men snart ska vi till julia    
förlåt för tråkigt inlägg

   bild från skolan på rebecka & mig!


pusssssssssssssssss

ja , håller fortfarande på att öva på den men såhär ser det ut just nu!

 
fast med hjälp av en kompis då   
hehe , hörs imorn!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 januari 2011 21:28

Fick ju ritningar på dräkterna igår. Fick 8 st ungefär och här är mina 4 favoriter.
 dock utsuddade eftersom jag inte vill att ni ska se förens den är klar   

Ella kan inte blogga för hon har jättehög feber & har vart på sjukhuset och så , så tror hon inte mår så bra av att blogga eller vad man ska säga hehe. Ni får klara er med mig tills hon mår bättre!   


får se om jag bloggar mer ikväll annars hörs vi imorn! so long

Ovido - Quiz & Flashcards