turtwig

Alla inlägg under januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 20:00

lite sommar hade inte varit helt fel! 


                        

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 16:00

sitter här dunderförkyld & snörvlar. Har ingen feber längre så jag var i skolan idag men är fortfarande väldigt täppt och så. Ska åka och kolla på min dans snart iallafall   

På fredag ska jag & mamma träffa Eva (hon som syr dräkterna) och köpa tyg till dräkten. Det kommer bli super!

btw , denna bikini har jag beställt hem! Likadan som ellas fast blommig:

   

 

 

puss A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 24 januari 2011 21:30

förlåt allihopa! Nu mår jag mycket bättre så imorn börjar jag blogga som vanligt!


 

puss A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 24 januari 2011 18:04

Mamma klickade precis hem dem badkläderna jag hade valt ut, dem kommer inom 4 veckor ungefär, Jätte nöjd!    
såhär ser det ut; 
                     
 
   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 24 januari 2011 10:30

Hej , bloggar från pappas iPad nu (känner mig proffsig) haha så det kanske blir ett tråkigt inlägg. Ligger hemma från skolan idag, mår bättre nu än igår men jag är sååå förkyld fortfarande. Det suger -.- Kommer säkert ett & annat inlägg sen också! :) puss/ en sjuk amanda

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 januari 2011 20:55

Jag måste säga förlåt alla för att Amanda har varit tvungen att sköta allting och för att jag inte har bloggat men jag är sjuk, har haft 40 grader feber ca5 dagar nu  men det börjar äntligen gå ner så jag bestämde mig för att blogga lite nu när Amanda också har blivit samma sjuk som jag var, eller jag tror hon har det iallafall för på sjukhuset sa doktorn att jag hade fått ett starkt influensa virus och Amanda beskrev det också som influensa så förlåt om jag smittade dig Amanda hihi   
jag har inte gjort så mycket förutom att suttit och hostat, ätit massa Ben&Jerry's kollat tv och smittat ner hela familjen,   

ne fy det är inte kul att vara sjuk...  
  

Ovido - Quiz & Flashcards