turtwig

Alla inlägg under januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 15:26

går fram till stan och kollar hennings/city om kepsen jag ska köpa finns där, ni får se den sen,
   

  

FRÅGA OSS VAD NI VILL VIA FRÅGA OSS RUTAN ELLER VIA EN KOMMENTAR.
VI LOVAR ATT SVARA ÄRLIGT OCH VISA FRÅGORNA MED SVAR LITE LÄNGRE FRAM I BLOGGEN.
 

        
jag älskar er så mycket ni är det bästa som hänt mig.  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 26 januari 2011 16:37

   äter det här just nu, hehe 


A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 26 januari 2011 15:29

hello , idag mår jag helt okej. Är fortfarande förkyld och nu har jag lite ont i huvudet också. Ska åka & kolla på dansen sen och efter det har min dansgrupp (som jag tävlar med) privatträning med våran tränare Emma så jag ska vara med lite smått.

Nu: spanska & svenska plugg ..    


   
i svenskan läser vi denna bok som är sjukt dålig och tråkig. Imorn ska alla ha läst till s.68 och jag är faktiskt på 61 så det blir inte så jobbigt. Nån som får det jobbigt är isabelle som började i vår klass i måndags , hon har nog knappt börjat läsa boken ..


hörs sen,

vaknade precis och sitter just nu tillsammans med min syster och en kopp honungs te och kollar på Sex and the City säsong 6    
ingen skola för mig idag heller tyvärr, men imorn får jag gå till skolan och det känns faktiskt skönt efter att ha varit borta så länge!
  jag just nu, helt nyvaken förlåt..


Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 20:24

lite sommar hade inte varit helt fel!

                     
A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 januari 2011 20:03

Febern är äntligen borta men jag är förkyld och hostar som en gammal skata som suttit en fullvuxen val i munnen!   
jag får se om det blir någon skola för mig imorgon men vi får hålla tummarna på det!

jag ska kolla om det finns någonting kul på TV och ta lite till glass ( Ben & Jerry's Baked Alaska) jätte god! 
 

E 

Ovido - Quiz & Flashcards