turtwig

Alla inlägg under januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 januari 2011 00:09

har haft en jätte mysig kväll med Amanda och sedan med famlijen, nu har min bror kommit hem också så det känns på topp för alla i familjen är hemma tsm nu   


ska nog ta och sova nu för jag är såååååååååååååååååå trött, bloggar imorn!
  E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 januari 2011 23:01

hehe , min sneak peak blir lite fail för jag glömde ta kort på tygerna men ni får från hem sidan istället! Här är de jag ska använda      + lite vita kanter osv. Mer säger jag inte! 

Ella åkte hem för typ en halvtimme sen. Vi bara myste och åt chips hehe.
Jag är så trött på att vara förkyld nu!! det suger att inte kunna träna/dansa eller göra nånting typ , åååhh   

men ska nog sova snart så vi hörs imorn! godnatt

Från: anonym
Frågor: 

1.har ni nopprat era ögonbryn?

2.vem älskar ni mest av allt baa en?
3.vem är er största idol?
4.vilken klass på ruden (till amanda) tkr du är töntigast, som du tror,
5.vem är den fulaste ni känner?
Svar:  
1. ja det har vi
2. A: familjen   E: familjen
3. A:alla människor som kämpar för något de tror på E:  Johnny Depp
4. måste nog säga 7:B2 eller 7:D2 , haha
5. A: svårt att säga E: plankton


Från: malin schöld:*
Frågor: 
1.hur kommer det sig att ni bloggar tillsammans? :)
2.hur kan ni va såsöta? :D
Svar: 
1.först var det ella som bloggade ensam här på turtwig , sen kände amanda att hon blev sugen på att blogga igen så ella frågade amanda om hon ville blogga med henne så här är vi , TURTWIG!
2. 

Från: shina
Frågor:  
1.kan du (amanda) lägga upp lite filmer på andra duktiga dansare?? väldigt kul att se:)
2. Vad har ni för BH-storlek?
3. Vad tycker ni om kissie,kenza,foki och tyra?
Svar:
1. Absolut!    
2. A: 70A  E: 70B-C
3.
A: kissie - grym bloggare , elak , ful 
     kenza - sjukt fin , lite vardaglig men jättebra blogg
     foki - såååå söt , hon existerar typ inte i skvallerbloggar & sånt för hon gör aldrig något taskigt   
    tyra - hon har glidit lite räkmacka in i bloggvärlden men hon är bra på't
E: kissie - hon är bra på det hon gör
    kenza - snygg och verkar vara en bra tjej,, fast lite töntig
    foki - underbar!
    tyra - töööööööööööööööööööööööööööööööönt!


Från: John
Frågor:
kan ni lägga upp bilder på erat hår? och om ni skulle vilja ha längre eller kortare hår eller nåt? :)
Svar: Ja det kan vi göra!

Från: anna! :)
Fråga: Lixom det är inte fel på eran blogg på ngt vis, den är jättebra och jag läser den minst en gång om dagen. Kan ni inte komma på något nytt? lixom inte bara skriva om eran vardag, och de... ni är sjukt bra bloggare!
Svar: det är ju vår blogg så den handlar ju om vårt liv men skriv något du vill att vi ska skriva om så gör vi väl det (: 


Från: Däberra
Fråga: Rabbla upp alla killar ni har gillat/tyckt om sen 4an och varför ni gillade/tyckte om de:)
 Och då menar jag inte gillar/tycker om som kompis utan "kärlek"
Svar:  A - 4an kommer inte ihåg, 5an typ gustaf norlin för jag ha tsm med han då , 6an så va de väldigt mycket fram & tillbaka med en viss stenportenboy    7an - ingen
           E -  oj,, jag har väll smågillat rätt många hit och dit men dem jag verkligen varit riktigt kär i har nog varit Hampus tyvärr och  Victor gull.

Från: Sam
Fråga: ben&jerrys, vilken smak?
Svar: A - half baked eller strawberry cheesecake E - baked alaska , strawberry cheesecake eller half baked

 
Från: My
Fråga: hur sätter man dit en miniipod i menyn? har försöks sen jag skaffade ;)
Svar: gå in på den här sidan och gör ett konto. (sign in högst upp till höger). Sen när du är medlem är det bara att göra en egen spellista och testa dig fram! Sen klickar du på "Save" så förklarar hemsidan resten. 


Från: Chacha
Fråga: En ful kille som är charmig, snäll och rolig eller snyggaste killen men som är ett svin?
Svar: A - jag skulle nog ta den fula ändå för man kan ju alltid fixa till lite :) svin är inget att ha 
E - Jag kan hantera ett svin


Från: Freja
Fråga: Till Amanda :
Hur länge har du gått i MTV-jam ?
Svar: hej freja! 
Jag har gått i MTV-jam 1 och ett halvt år , alltså 3 terminer. Denna terminen blir den fjärde! :) 


det var alla svar. Nu får ni ha en bra kväll för det ska vi ha!
puss A & E 


   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 januari 2011 19:03

Sitter just nu uppe i Amandas rum och försöker hitta hennes webbkamera grej, haha vet inte vad det heter men det är en sladd till hennes webb typ tror jag   
Amanda är nere och äter ( jag åt innan jag åkte hit) , snart kommer hon så då ska vi  ladda upp lite svar och frågor till frågestunden, spännande!
    E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 januari 2011 18:04

jo , ella är påväg hit nu så det blir trevligt! Tror vi ska svara på frågestunden   

egobilder finns det gott om i min dator så här kommer några!

         

bloggar mer när ella kommit.
pussar

kom precis hem, tog en Ballerina och gick upp och satte på tv och började sappa och nu sitter jag här och kollar på Fame, fast ara slutet   

Satt och kollade igenom bilder på bloggdatorn och vet ni vad jag hittade?, en orginal bild av en annan bild som jag har redigerat... oj jävlar vad redigerad den va.. brukar inte göra så mycket men kolla här: 
visst jag gjorde ju bara ljus och så va det 1 år sen men ändå; 
   
   

hmm.. vilken bild är finast egentligen ?


Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 januari 2011 13:35

hahah , fjortisbilden asså .. men kul vare iallafall! 

Jag just nu,
 
ska åka och köpa tyg till min nya dräkt nu så ni kanske får en liten sneak peak sen   
skriver mer sen, love A 

Ovido - Quiz & Flashcards