turtwig

Alla inlägg under januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 22:00

gammal bild.

  


E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 21:26

något som var kul va när jag och Amanda skulle tvätta bort vårat smink när vi skulle sova (amanda sov hos mig) och så gjorde vi allt annat än att ta av oss sminket, vi bara kladda på med mer smink och ställde oss som världens jävla fjortisar och tog ego bilder ( inte seriösa) men det var ändå kul haha  kom bara och tänka på det när jag kollade igenom en massa bilder 

OSERIÖS BILD... eller är detta vårt riktiga oss?...   
  


E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 21:16

Jag har precis gjort klart min läxa om Ellias Island, blev jätte nöjd!  
ooooooh jag missade Sveriges värsta bilförare pga det så jag tänker kolla det på tv4 play nu,  jag bloggar mer senare! 

   ful bild från förut idag när jag tänkte blogga... hihi weebbbbbilddd!



TALK TO YOU LATER 

E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 21:13

   Bloglovin är en jättebra sida där man kan bli medlem och sen lägga till alla bloggar man följer så håller den koll på hur många inlägg bloggen lägger ut som man har "missat". Så slipper man komma ihåg alla bloggadresser själv också. Super!   
FÖLJ OSS VIA BLOGLOVIN MED HJÄLP AV KNAPPEN HÄR HÖGST UPP TILL HÖGER! 



Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 20:46

Vi har ju haft en omröstning här på bloggen. Så nu tänkte jag visa hur resultatet blev!
36 personer har röstat.

1. Mer bilder - 36.1 %
2. Här blev det lika mellan två! Mer dans (amanda) & Mer videoinlägg - 22.2 %
3. Mer från Ella - 8.3 %
4. Här blev det också lika! Mer från Amanda & Mer hiss/diss - 5.6 %
5. Mer info om oss - 0 % 


så nu tar jag bort den omröstningen! 
kramar A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 20:17

här är mina skor som jag använder mest! 

 


Converse
de klassiska conversen , vem älskar inte såna? Här har ni mina i typ grå/grön färg och låga.
    
Boots
Mina älskade boots som nog har använts mest i vinter. Supersköna , köpta i gbg på scorett!
 

"Pippi"-kängor
De här kängorna är köpta på skolarsson här i lidköping.

 

Gummistövlar
Mina gummistövlar , ja lite svårt att beskriva gummistövlar men här är mina. Höga,svarta & med ett knäppe på utsidan.
 


ja det var dom   
over and out. A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 18:41

Denna kepsen från Lexington är nu beställd och kommer snart bli min, den kommer användas hur mycket som helst i sommar!   
   


E


 glöm inte att fråga oss något! 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 januari 2011 17:31

tjena mittbena ,
direkt efter skolan idag så åkte jag till badhuset med alice,isabelle & rebecka så jag kom hem för inte så länge sen.  I morgon i skolan har vi mysfredag vilket betyder att vi kollar på film hela dagen och äter godis. Fast jag ska köpa Ben & Jerry's Half Baked & typ coca cola tror jag. Blir mums!

Så detta blir min fika imorn,

 
frågestunden fortsätter så FRÅGA OSS VAD NI VILL I FRÅGERUTAN ELLER INLÄGGET LITE LÄNGRE NER!    


puss 

Ovido - Quiz & Flashcards